Fototriss - I bakgrunden!

Jag fattar inte var veckorna tar vägen! Tyckte att det var nyss som jag gjorde förra veckans Fototriss...  Dagen har varit fulltecknad med innebandycup i en annan stad. Det var stora sonens första innebandymatch på riktigt & dessutom gjorde han två mål. Så lyckan var stor :-)! På vägen hem blev det ett stopp både på Ikea & McDonalds. Det sistnämna var en "muta" för det förstnämna ;-)!

Så till dagens Fototriss - I bakgrunden. Har inte hunnit (& inte velat heller för den delen... Vi har haft snöstorm idag!!) ge mig ut för att fotografera nya foton. Så dagens fototriss kommer faktiskt från en Trysilsemester. Älskar denna raka regnbåge!!












Tyvärr är inte skärpan den bästa, men trots det så gillar
jag dessa foton med den raka regnbågen & snöglittret. Har aldrig
sett en RAK regnbåge varken tidigare eller senare...


Kommentarer:

1 ina:

Jättevacker fototriss!

2 AnnCathrine Eriksson:

Wow så snygga bilder!

3 Pialotta:

Det var verkligen en rak båge i färger.. så himla ovanligt, men på bilderna så vackert i bakgrunden:)

4 Lena/isis:

Snygga bilder . En ovanlig regnbåge. Lena/isis

5 Anne-Lie:

Men du måste varit nära regnbågens startställe - hittade du guldet?

6 InneoUte-Malin:

Vilka läckra bilder.

7 HUSnrNIO:

Vackra tre bilder! Ha en bra måndag.

8 Proforma - Irene:

Verkligen vackra bilder! Den första är ju nästan som en tavla och det är bara fint när den inte är så skarp!

Jag har inte heller sett en sådan regnbåge.

Kram Irene

9 Jah Hollis:

Naturen kan bjuda på överraskningar.

Men kan en båge vara rak? :-)

Fina bilder i alla fall.

Kommentera här: