TÄVLING - Vinn fint Mon Amie set från Rörstrand!

OBS!!! Uppdatering 23/9 kl. 23.24 - TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!! Vinnaren meddelas under morgondagen. TACK alla som har deltagit i tävlingen. Nu får ni hålla tummarna att slumpgeneratorn just väljer er!

För att fira den stora ökningen av besökare på min blogg, tänker jag nu ha en tävling! Det är verkligen jättekul att så många nya läsare har hittat hit & stannar kvar! Tillsammans med webbutiken designonline.se har jag nu en tävling, där ni kan vinna ett kanonfint Mon Amie set från Rörstrand. Du vinner en mugg & en assiett! Mon Amie har synts flitigt på många inredningsbloggar sista tiden & jag har blivit riktigt förtjust i detta! Så då känns det extra kul att få ha det som vinst i denna tävling.




Så här enkelt är det att tävla:
Svara på frågan ”Vilken formgivare står bakom Mon Amie?”. Svaret hittar du på designonline.se. Skriv sedan ditt svar i en kommentar till detta inlägg.

Om du vill ha dubbel chans att vinna, gör du ett inlägg om tävlingen på din blogg. Låna då med dig tävlingsbilden ovan samt länka till detta tävlingsinlägg och till designonline.se. Glöm inte att skriva i tävlingskommentaren om du har länkat.

Även du som inte har en blogg, är naturligtvis lika välkommen att vara med i tävlingen. Om du också vill ha en extra chans, kan du tipsa fem vänner om tävlingen via mail. Skicka då även en kopia av det mailet till [email protected].

Tävlingen pågår till onsdagen den 23 september kl. 23.00.
LYCKA TILL!


Kommentarer:

1 evamar - tävlingsblogg:

Å, sådana hade min farmor när jag var liten så de påminner om barndomen så jag vill absolut vara med och tävla om dem. Det är Marianne Westman som designade dem.



PS. En länk finns här:



http://evamar.blogg.se/2009/september/mugg-assiett-23-september.html

2 Sus i Hus:

Klart att jag vill vara med och tävla. Svaret är Marianne Westman

3 Pysseliten:

Tackar :) jag är ju inte bra på¨så mycket så det är kul att få beröm :)) röd krukgubbe den är spray

från biltema och krukgubben från Ulllred dom var ju billiga där så det går ju att göra om dom :)

köpte på mig 5 st när jag var där i sommras

4 Sandra:

Jag vill delta! Det är Marianne Westman. Har tyvärr ingen blogg.

5 Mrs. b:

Ja, vill gärna vara med och tävla! Min ena mugg som jag köpte för ett litet tag sedan slog jag i kanten på bänkskivan så muggen gick sönder :-( Så tråkigt för den hade verkligen blivit en favoritmugg för mina dagliga koppar te...

Svar: Marianne Westman.

6 fru Sätterlund:

Jag vill gärna vara med. Älskar Mon Amie, den är underbar :) Svaret är Marianne Westman.



Vad skönt att ha samarbetspartners vid tävlingarna, så slipper man stå för sånt själv jämt :)



Ha det gott,

Kram Therese

7 Millah:

Jag vill jätte gärna vara med :)

Svaret på frågan är :

Marianne Westman :)

Kram //M

8 Malin:

Hej!

Jag vill självklart vara med även jag och länkar också för dubbel vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2009/september/mugg-assiett.html



rätt svar är: Svaret är Marianne Westman.



Nu håller jag tummarna! Ha det bra så länge!

Kram Malin

9 Gabbies:

Jag är gärna med och tävlar. Hon som designat den serien heter Marianne Westman. Länkar så klart: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/mugg-assiett.html



Hoppas på tur!



Ha en fin vecka!

10 Annas tävlingsblogg:

Svar: Marianne Westman



Jag är med och tävlar och har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/september/vinn-mugg-och-assiett.html

11 Helena:

Oj, blev visst tok. Svaret är Marianne Westman. Länkar på min blogg oxå.

12 Marlene:

Marianne Westman är formgivare



Jag har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/09/15/23-sep/

13 AnnaC:

Vilket superpris! Svaret är Marianne Westman. Jag har ingen blogg, men hoppas på tur ändå.

14 Eva:

Svaret är Marianne Westman. Har ingen blogg men vill gärna vara med.

15 Ylva:

Hej!

Svar: Marianne Westman



:-)

16 Lillan:

såå fina. självklart är jag med. formgivaren är Marianne Westman och jag har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/september/mugg-assiett.html

17 Frida:

Svaret är Marianne Westman! :-)

18 vintageretroprinsessa:

Vackert ända ut till sista kanten.

Rörstrand lyckas verkligen häpnadsväcka oss med grymm design på snygga saker.



Detta sätt skule jag avnjuta min chailatte och go mackor på tillsammans med tända ljus i hop kurad en skön höst kväll :D



Kärlek Mamma Jessica



Här även länkat ;)

19 Siv:

Jag vill tävla och Marianne Westman är formgivare.

20 Anita:

Åh, jag vill gärna vara med och tävla om det urfina priset!

Svaret är Marianne Westman.

21 Lotta:

Svar: design Marianne Westman.



Hoppas på tur nu =)

22 Amanda:

Jag vill absolut vara med i denna underbara tävling!

Mon Amie är formgiven av Marianne Westman.



Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavling-mon-amie-set-fran-rorstrand.html



Hoppas på tur! ♥

23 Malin Björling:

Design: Marianne Westman, jag länkar och hoppas på dunderröta, kram Malin

24 Miss_Tree:

Mon Amie är signerad Marianne Westman, and I löööv it! ;)

25 Therese - Lurans blogg:

Hej! Jag är gärna med och tävlar då jag sedan i våras suktat efter Marianne Westmans snygga nydesign av mon amie, och jag länkar för dubbel chans!



http://lurans.blogg.se/2009/september/mon-amie.html



Kram,

Therese

26 Jessica:

Åh så fint set! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Svaret på frågan är: Marianne Westman står bakom Mon Amie! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-en-mugg-en-assiett.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

27 Caroline:

Hej hej!



Svaret är Marianne Westman. :)

28 martina h:

tja!

marianne westman är formgivaren. :)

jag håller tummarna.

/tina

29 Sandra:

Marianne Westman :)

30 lolla:

halloj

oojo vilket snyggt porslin jag vill vinna!!!

svaret är.Marianne Westman

har länkat i min blogg under kategorin tävlingar

kram lolla

31 Linruz:

Klart jag vill vara med och tävla om så fin vinst.

Svaret är : Marianne Westman

Jag länkar med bild och allt från min blogg under tävlingsfliken.'

kram Lina

32 Linda:

Jag vill jättegärna vara med!! Jag länkar från min blogg:



http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/september/nu-tavlar-jag-igen.html

33 Sara - Thaison:

Vill självklart vara med och tävla. Formgivaren är Marianne Westman. Jag har länkat:



http://thaison.blogg.se/2009/september/torsdag-och-tavlingsdax.html



OM OM jag skulle vinna så har jag även en adress i Sverige så du inte ska behöva skicka vinsten till Krabi/Thailand.



Njut av dagen,

Sara

34 Mia:

Oj oj här vill jag absolut vara med och tävla:) Formgivaren är Marianne Westman så klart:)

Länkar från min blogg också, under inlägget skrivet den 16 september om just detta underbara set:)



Kram Mia

35 SKÖNT HEMMA:

Självklart vill jag ha chansen att vinna Mon Amie design av Marianne Westman.



Vill passa på att tipsa om tävlingen i min blogg just nu. EN snygg och praktisk inredningspryl :D

36 Malin Karlsson:

Marianne Westman heter Formgivaren.

jag länkar på min blogg

37 Julia:

Svaret på frågan är Marianne Westman och jag hoppas på tur med bara en lott! :)

38 Brunkullan med Mosipperötter:

Underbar tävling! Väcker nostalgiminnen från barndomen.

Marianne Westman heter formgivaren. Hon formgav Mon Amie på 50-talet.



Länkar i vänsterkolumnen hos mig:)



Lägger din blogg i min blogglista också. Mysigt, så hit återkommer jag!

Susanne

39 mia:

Marianne Westman har formgivit! Ingen blogg har jag. men tävla vill ´jag!

Hälsar Mia i Uppsala

40 Pernilla:

Detta vill jag gärna vinna! Formgivaren är så klart Marianne Westman.

Jag har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/09/mon-amie-239.html

41 Ellas Inspiration:

Självklart är jag med och tävlar om det här fina setet som skulle få hedersplats på mitt skrivbord på jobbet. Behöver lite Marianne Westman även där...



Kram Karin

42 Carita:

Hej! Jag är gärna med :] Underbar tävling! Länken: http://caritatavlar.blogg.se/2009/september/mugg-assiett.html.

Svaret är Marianne Westman.

43 Maria:

Jag vill jättegärna vara med och tävla. Svaret är att Marianne Westman har formgett Mon Amie. Lägger en länk till höger i min blogg.

Trevlig helg!

44 Ylva:

Fina!! Klart man vill vara med.

Marianne Westman har formgett.

45 Nelly:

http://nellym.blogg.se/tavlingar/2009/september/vinn-detta-2.html är länken :)

självklart är ja med och tävlar!



Svar: Marianne Westman är den som formgett mon amie.

46 Anne B.:

Marianne Westman. :)

47 Malin S:

Marianne Westman. Hoppas på vinst =)

48 Lena:

Otroligt fin design, skulle gärna låta de förgylla min vardag :) Marianne Westman har designat.

MVH Lena

49 Rolf:

Är med och svaret är Marianne Westman. Om jag vinner så ska min kära fru få den enormt fina vinsten. Hon älskar Rörstrand och skulle bli överlycklig. Håller tummarna hårt.



Mvh Rolf

[email protected]

50 Birgitta:

Hejsan!

Är med och hoppas innerligt på min tur nu. Svaret är: Marianne Westman. Ha det gott.



Kramar

[email protected]

51 Madelene:

Självklart är jag med i denna fina tävling och håller tummarna att jag får vinna. Tycker mycket om Rörstrand. Hoppas.



Kram

[email protected]

52 Madelene:

Glömde svaret som ska vara: Marianne Westman

53 Robert:

Svar: Marianne Westman. Har jag tur nu så ska min underbara flickvän få den läckra vinsten i present. Hon fullkomligt är galen i Rörstrand och skulle bli sååå glad. Håller tummarna!!



Robban

[email protected]

54 Tommy:

Är med och svar är Marianne Westman. Om jag vinner nu, så ska min kära sambo få den vackra vinsten. Hoppas.



Tommy

[email protected]

55 Björn:

Svaret är: Marianne Westman. Hoppas på tur nu. Håller tummar och tår.



Mvh/Björn

[email protected]

56 Stefan:

Hoppas nu på lite tur och att jag får vinna den härliga vinsten. Håller tummarna. Svaret: Marianne Westman.



Stefan

[email protected]

57 Erica:

Det är Marianne Westman som designade dem

58 Kashaya:

Är gärna med och tävlar och har länkat här



http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/09/tavla-om-rorstrand-porslin.html



och det är Marianne Westman som designat dem

59 Ninnie på Ninni med e:

Hej! Jag vill så klart vara med och tävla om det fin fina priset! Svaret på frågan är Marianne Westman. Hoppas verkligen att jag vinner, setet är sååå snyggt! Kram Ninnie

60 Lena Andersson:

Hej



Jag vill vara med och tävla om det fina priset.



svaret är att Marianne Westman är formgivare

61 Proforma - Irene:

Hoppsan... höll helt på att glömma din tävling, så klart jag ska vara med! Jag har den gamla servisen med tekoppar så det skulle passa bra med en kaffemugg till. Svaret är Marianne Westman och nu håller jag båda mina tummar! Jag länkar också!

Kram

62 Petronella:

Hejsan! Vill gärna vara med i tävlingen. Länkar i högerkolumnen i bloggen. Svaret är Marianne Westman.//Petronella

63 ulrika Viklund:

Är gärna med och tävlar!

Det är Marianne Westman som designade dem.

64 Pia:

Har ingen blogg men är gärna med och tävlar.

Svar Mariane Westman

65 Åsa:

Hej!

Svaret är Marianne Westman.

Vore riktigt roligt att vinna, så jag satsar på det :-)

66 Frida - Rakalinjer:

Jag vill självklart vara med och tävla!

Svaret är Marianne Westman



Hoppas att jag vinner ;)

Kram Frida

67 Camilla:

Hej! Jag är gärna med och tävlar, mon amie är en riktig favorit! Formgivaren är Marianne Westman.

68 Mirre:

Jag är helt såla på denna otroligt vackra serie formgiven utav Marianne Westman.

jag hoppas verklligen att kunna få njuta utav mitt morgonkaffe och en härligt sund smörgås tillsammans med Mon Amie..



Såklart har jag länkat i min blogg

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434081,

69 Lisa:

självklart kan man inte missa detta tillfället att tävla om så fina grejer. länkar från min blogg :

http://minaminis.bloggagratis.se/2009/09/23/2013101-one-more/



Formgivaren är Marianne Westman

70 Marie Johansson:

Jag vill vara med och tävla! Formgivaren är Marianne Westman.

Jag mailar fem vänner om tävlingen.

71 Mirka:

Marianne Westman!! Wohoo, jag hann vara med o tävla. Sista-minuten-mirka är igång igen ;)

72 Martina:

Jag vill tävla! Svaret är Marianne westman.

/Martina

73 Åsa:

Svar :Marianne Westman .

74 Tessan:

Åhh jag e med :D

Svar: Marianne Westman.

75 Yvonne Smedstad:

Hej!

Det är en härlig blogg du har, jag har följt den sen i somras, mycket fin inspiration :)

Svaret på tävlingen, Marianne Westman.

Kika in på min hemsida, jag jobbar i silver.

http://smedstaddesign.se/index.html

76 Pysseliten:

Inte för jag tror på tur men kan ju testa vara med Att tävla :) Svaret är Marianne Westman

Kommentera här: