Fototriss - Utblommat!

Vilken helg vi har haft hittills! I fredags åkte vi till Stockholm för att hälsa på barnens nya kusin. Vi åker ofta genom Stockholm, men har aldrig hamnat i dessa köer. För OJ vad köer det var!! Hur står alla Stockholmare ut??? Otroligt mysigt att få träffa nya lille killkusinen, stolta storebror'n, mannens bror & hans fru. Vi hade en jättetrevlig & god fredagskväll tillsammans. Sedan sprang min man Lidingöloppet för första gången idag lördag (eller igår... för nu är klockan över midnatt!). Barnen & jag var såklart med & hejade för fullt. Vi hann se, fota & heja på mannen vid fyra ställen, inklusive start & mål. Vilken fantastiskt väder! Vilken otrolig organisation! Vilka ofantliga mängder med folk. En kanonbra dag!!! Träffade dessutom två gamla pluggkompisar som jag inte sett på 15 respektive 10 år! Sååå kul att se dem igen & de såg verkligen likadana ut :-)! Nu har jag min mellansyster på övernattning :-), som ska upp till Stockholm imorgon & springa Lidingöloppet 10 km.

Så till dagens Fototriss tema - utblommat! Hade nästan önskat rörelse eller prestation som tema idag - för nu är kameran laddad med bilder från dagens 3 mil :-)! Eftersom utblommade maskrosor är en STORfavorit hos mig, så valde jag naturligtvis det som motiv idag!





 

 





Hoppas att ni alla får en riktigt härlig söndag! KRAM!

Kommentarer:

1 Helena Kulle:

Ser nästan ut som snöflingor :)

2 Gunvor:

Jättevackra bilder på en utblommad maskros. Tänk att vissa blommor är lika vackra när dom vissnat!

3 Johanna - Fotoblogg:

Jag gillar också utblommade maskrosor väldigt mycket. De är så fina. Snygg triss! :)

4 Bokmalen:

Det gillar jag med!! Som du kan se så valde vi lika motiv. Men tänk vad man får till olika bilder ändå!! Jag gillar alla tre men den sista var ju läcker å annorlunda! ;)

Kramen, Maria

5 Pialotta:

Visst är maskrosen ett bra fotoobjekt.. din trea så himla vacker:-) Underbar triss som håller samman:-)

6 Anneli:

Maskrosor är alltid tacksamma motiv! Fröna är så otroligt söta tycker jag och gör sig verkligen på bild! Mittenbilden är min favorit!



Ha en fin söndag!

7 eva b:

Härligt, vackert, utblommat...!

Visst var det en imponerande organisation kring Lidingöloppet! Jo då, jag var där och hejade på...! ;-)

8 Flisan:

Trean var jättetjusig!

Och visst är maskrosen en fin blomma?

Vacker och vårlik när den skiner som en sol överallt, och nääästan ännu finare så här...(:

Och TÄNK så många nya det kommer av alla dessa frö??

Haha!

//Flisan

9 Anette:

Ojoj, du har haft/har en stressig helg tror jag. Lidingöloppet låter riktigt jobbigt! Maskrosbilderna du visar är jättevackra. Vi har ju alla våra svagheter och jag har många ;-)Mittenbilden blir min favorit i dag /Anette

10 Eva-Lena:

Gillar sista bilden, mjuk och vacker!



Ha en fin söndag/E-L

11 Thorgun:

Fantastiska maskrosor, ett bra motiv för fotande, och ändå har jag inte en enda sådan bild själv.

12 J o h a n n a:

Vilka läckra bilder! Hoppas du haft en härlig helg! Kramar

13 Princexswe:

Kul med din maskros. Tre olika stadier. Fyndigt.

14 Pia:

Åh vad läckra bilder!

15 cat:

Jag gillar maskrosor mer när de är utblommade, så din triss faller mig i smaken:)

Sista bilden är min favorit.

16 ViDu:

Tack för titten. Vad vackra maskrosor är när de är överblommade. Jättefina bilder!

17 ElinsPhoto:

Sista bilden är otrolig. Jättefin triss!

18 Ulrica:

Ja, tänk jag förundras alltid över att det utblommade kan vara minst lika vackert:)

19 Marie:

Den sista bilden är urläcker, som om den hänger kvar på en sista skör tråd...

20 Kadermo:

vilka underbara bilder, så skarpa och vackra. gillar alla tre på olika sätt.

21 Barbro S:

En helt underbar triss, lilla maskrosen så vacker utblommad.

22 Rick J:

The first one is realy nice, the contrast and the sharpness are perfect!

23 Kaxi:

Vilka snygga ulltussar du fick tag på. Tvåan ser ut som en punkare med grov hy:)

24 InneoUte-Malin:

Jättefina bilder! Gillar alla - men den sista med bara några enstaka fjun kvar är lite extra utblommad. :-)



Impad av alla som springer Lidingöloppet. Låter som en kul helg! :-)

Kram Malin

25 Blogg by Maliin Stoor:

Underbart veckert!!!



Ha en bra start på din vecka



Lovely Monday



Maliin

26 hem ljuva hem-helena:

Åh vilka vackra bilder!! Gillar alla tre men den sista får bli min favvis! Ha en bra vecka! KRAM!

27 Twiggy:

Läcker triss! Maskrosor är verkligen som snyggast när de är överblommade. Barnen älskar dem då oxå!!

28 Jessica:

Åh tack så mycket! Så roligt att få vara med och tävla! =)

29 MissStorm:

Du börjar bli expert på maskrosorna nu!



Låter som en toppenhelg! Hoppas du får en bra vecka nu också!



Kram

30 Majsan:

Underbara vackra maskrosor! En ljuvlig triss!

31 Camilla(s nya hem):

Väldigt fina bilder... Och köerna undrar jag med över, hur orkar man? Huvva! :) Men jag antar att man blir van.

32 Camilla(s nya hem):

Men... Min kommentar ville visst inte komma fram? Fina bilder och jag håller med om att köer är jobbiga skrev jag för att sammanfatta det hela. :)

33 Be Inspired -Inredning & Design:

Å så fint, dem är underbart vackra!!!! Kraaaaaaaamar i massor sofie

34 HUSnrNIO:

Så fina bilder!

35 Frida:

Tre fina bilder som är verkligt fina tilsammans!

Kommentera här: