Fototriss - Kraft!

Nu är det söndag & söndagar = Fototriss. Blir varje vecka lika imponerad av alla olika tolkningar på ett & samma tema, som alla olika bloggar visar upp. Vill även passa på att TACKA för alla kommentarer jag får till mina fototrissar! De gör mig jätteglad!!  Veckans tema är KRAFT. Klicka HÄR för att komma till alla andras tolkningar.

KRAFT för mig är i första hand min familj! De ger mig kraft! För att kombinera ihop detta, så har jag valt några bilder på mina barn, som med kraft springer igenom vattenspridaren som sprutar upp vatten med kraft. Inför denna Fototriss frågade jag barnen & detta med vattenspridaren var deras förslag. Om jag inte kunde ta ett foto på Magnus Samuelsson i Lets Dance förståss - för han var stark & hade kraft att lyfta Annika! Hihi, kul hur de resonerar... Men att ta fram vattenspridaren idag var ju ingen idé, så då får det faktiskt bli bilder från arkivet till denna Fototriss.






Såg ni förresten nya Robinson igår? Ingen direkt paradisö de kom till... Jag hade bangat ur redan när de skulle ta sig genom det smutsiga vattnet med flotten... De brukar ju alltid få lite ris eller en personlig sak. Nu verkar de inte ha någonting alls. Ska bli spännande att följa... Men jag gillar inte riktigt intrigerna som redan verkar ha startat igång på hög nivå. Tidigare år har det väl inte varit så mycket grupperingar så tidigt...??? 

Det blir nog lite tyst från mig här på bloggen måndag & tisdag, då jag ska på kurs i Coaching i Göteborg. Ska bli jättespännande & dessutom ska vi bo på designhotellet Avalon! Riktigt nice :-). Förhoppningsvis hinner vi gå i några affärer innan tåget går hem på tisdag... KRAM till er alla!

Kommentarer:

1 Lena/isis:

Underbara bilder på dina pojkar. Härlig KRAFT i våra barn. Lena/isis

2 Irrhönan:

Visst är familjen den största kraftkällan som finns.

Kul bilder!

3 lilalili:

De utstrålar verkligen kraft dina bilder! Jättehärliga foton alla tre!

Ha en skön söndag! Kramis

4 InneoUte-Malin:

Vilka fantastiska bilder! Våra barn har ännu inte förstått tjusningen med att springa i vattenspridare - kanske i sommar. .-)

5 Zippo:

Skön känsla i bilderna, det är nästan så en annan drar lite extra efter andan.



Ha det gott.



/Zippo

6 Mari:

Upptäckte det.....var nog lite yr efter jobbat så galet nu.... har lagt upp en ny och mailat Helena om detta...



Kram !!!!

7 Metalmaid:

Härlig triss som väcker barndomsminnen.

8 Eva-Lena:

Härlig kraft i dina barn, minns själv hur roligt det var att springa i vattenspridaren :)

Önskar dig en trevlig tripp till Göteborg och att solen skiner på Avényn!



Ha det gott/E-L

9 Nettan:

Härliga bilder på barnen.

Här kan man INTE välja ut någon. Dom är fina alla dina.

Ha en skön söndag.// Nettan

10 Proforma:

Härliga bilder på barnen! I barn finns det kraft både så det räcker och blir över. Önskar man kunde få lite. I och för sig så stämmer det som du säger... att man hämtar kraft från sina nära och kära...

Nix... Robinsson såg jag inte!

Kram

11 Photos by Storm:

Härliga actionbilder med killarna i spridaren. Mycket kraft i bilderna. Ha det bra på kursen/Lis

12 Anna:

Sån underbar kraft i dina barn!

Jag kan inte välja en favorit, de är vackra allihopa :)



Ha det fint i Göteborg!

Anna

13 Helena-hem ljuva hem:

Vilka härliga kraft-bilder!

Och så kul att åka på kurs, och dessutom bo bra!!

14 Mari:

Glömde: Härliga bilder.....skönt med sommar som ger kraft och energi....



Kram!! Ha en bra dag!!

15 J o h a n n a - Inredning och pyssel:

Vilka härliga bilder! Hoppas du haft en härlig helg! Ha det bra i Göteborg! Kramar!

16 En Autografsamlares Värld:

Wow vilka härliga bilder =)

17 Pialotta:

Underbara sommarbilder med en massa kraft och spring i benen:-)

Ja du jag såg Robinson och säger som du.. en sådan lervälling de där landade i.. Blir nog att följa med de där ett tag.. det är ganska så kul att följa med på ÖN.. var ett tag sedan, men det här hade de då verkligen inte väntat sig.. spänningen stiger.

Ha de gott o du det går säkert åt en massa energi och KRAFT där på ön:-)

18 Amanda:

Vatten och barn hör ihop. De tröttnar aldrig. Amanda

19 Karin/Rosa maränger:

Helt underbara sommarbilder!! Vad man längtar till den årstiden nu.



Såg också Robinson igår, ska bli kul att följa. Jag hade inte heller stått ut i sån miljö och desstom utan "vanlig mat".



Ha en bra vecka!

20 Mia:

För min hälsas skull vågade jag inte titta. Jag blir bara så förbannad när de starkaste och smartaste röstas ut först. Jag vill inte se skitsnacket och pakterna, jag vill ha tävlingar och det där fysiska. Vem klarar sig, vem är en riktig Robinson liksom.



Hoppas allt är bra med dig

Kram Mia

21 annette:

Bilder som verkligen utstrålar kraft, lite bakslag på våren just nu men det går ändå åt rätt håll!



Ha det så bra I göteborg, låter som en spännande kurs!



KRAMAR //annette

22 fru Sätterlund:

Nu längtar jag verkligen efter sommar och värme. Vilka härliga bilder!

Kram Thersee

23 Anna:

Du gör alltid sådana fina tolkningar! Veckans bilder är ju för härliga och får verkligen längtan efter sommaren att bli större.



Ha en bra resa och sköt om dig! KRAMISAR

24 Anonym:

Mysiga kraftfulla bilder. :)



Kram Kram

25 veronica-ifokus:

Vilka härliga vattenbilder!!

Barnen längtar till detta =) Mittenbilden är så cool!!

26 Malin:

Spännande! Det ska bli kul att höra vad du tyckte om hotellet.

27 Designtjejen:

Vilka underbara bilder! Nu längtar jag massa till sommaren!!

Kramar

28 isabels värld:

Vilka härliga sommarbilder!! Åh vad jag längtar till vår och sommar!!! Håller med om Robinson. Jag hade fått fullkomlig panik på det där stället och så ingen man kan lita på. Huu vad läskigt!!



Ha det så trevligt på din kurs! kram Pernilla

29 Pialotta:

Måste berömma dig för din bloggdesign.. jag har försökt få till knappar på min Kafferastblogg, men de kommer ju utanför liksom headern.. hur gör du för att få till dina som du har.. är ju mycket bättre.. förstår det är ett pillande i htmlkoderna.

Jag var tvungen att sätta knappar över hela min header, vilket betyder att det blev en del dubletter;-)

Ha de gott i solen.. om den är hos dig oxså:-) Kram

30 Jill:

Å så roligt! Vattenspridare - varför springer man inte igenom sådana numera? Det var ju så himla skoj.



Hoppas du har haft en fin helg!

31 Mitt i Fågelsången:

Verkligen kraft i dina bilder! Hade tankar om vattenspridaren oxå, men förra sommarens bilder ligger på hårddisk jag inte har access till nu. Så det fick bli lite andra krafter istället.

Kommentera här: