Fototriss - mjukt!

Jag & barnen har varit hos min föräldrar på landet i helgen! Bidraget till söndagens Fototriss kommer därifrån. Idag har det verkligen varit som en svensk sommardag! Helt fantastiskt väder! Har varit ute i naturen & fotat en massa fina höstträd & löv. Lite gamla ladugårdsbyggnader också... Dagens tema i Fototrissen är mjukt! Här kommer min tolkning:



Bild nummer 1, är en närbild av denna växt - Mjölke - som även kallas för Rallarros. Det mjuka vita är överblommade rosa blommor.

Bild nummer 2, är en närbild av dessa mjuka Tuvull - plockade i Trysil i somras.

Bild nummer 3, är en närbild av denna mjuka sköna fåtölj av fårull.


Kommentarer:

1 Proforma:

Svar: Haha... jag var beredd, såg ju vart det lutade!

Gillar fåtöljen, den ser så mjuk ut! Favoritbilden blev ändå tvåan, små dunbollar.

2 annette:

Så jättefina bilder, gillar alla tre men tvåan får bli favoriten idag.



//annette

3 JohannaDesign:

Oh, vilka fina bilder... Jag gillade ettan bäst dock :) Trevlig kväll

kram Johanna

4 Photos by Storm:

Jag gillar mjukfåtöljen. Den skulle jag inte tacka nej till/Lis

5 annette:

Tänk att jag alltid glömmer vem Du är när jag kommenterar Fototriss;)

Vi skulle gå dit, hade lite gäster på mat och så skulle vi gå ut, men vad tror Du händer, jo vi sitter och äter och bluddrar så vi kommer på försent varför vi har träffats, så det blev en promenad bara nere i city;)))



Vad Du nere på något speciellt och kollade?



Kram //annette

6 annette:

Nej, Du var ju förstås inte nere, Du har ju varit på landet!!



Kramen igen, nog dags att stänga ner datan nu;)

//annette

7 Linslusen:

Ååå den fotöljen skulle jag vilja sitta i när jag är frusen, den ser jätte skön ut! Den bilden blir min favorit / Jeanette

8 Mari:

Suck!!! Som vanligt otroligt fina bilder. Blir betagen!



Kram!!

9 Linda P:

Mysigt och mjukt var det ja! kraaaaam

10 SysterLilli:

Fina, mjuka bilder. Rallarroserna blir min favoritbild.

11 Anki:

Vilken härlig fåtölj. Vackra bilder på bloggen. BRA JOBBAT!!

12 Mumari:

Ah! Vilka härliga foton! Svårt att välja men jag tror jag gillar mittenbilden mest!

13 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka mjuka fina bilder du tagit! Eller hur har det varit underbart väder i helgen, så himla skönt! Imorse var det en minusgrad när jag gick upp, så det var lite kallt. Men nu skiner solen så det ser ut att bli en fin dag. Ha det bra! KRAMAR!

14 Mia:

En fåtölj i fårull - exakt vad jag drömmer om!

Härligt med en helg på landet, det blir det för min del med om två veckor. Riktigt längtar efter långa promenader i skogen, kanske plocka svamp, klappa kossorna och dricka te och tjöta med tjejkompisarna hemifrån. Är du också uppvyxen på landet?



Helgen var sådär, har en tenta hängandes över mig men helgen som kommer är jag fri o då ska jag NJUTA!



Kram Mia

15 Anna:

Hej min vän!

Vilka mysiga mjuka bilder ;-) Fåtöljen ser ju helhärlig ut! Jag antar att den står hemma hos föräldrarna? Vad härligt att ni haft så skönt väder. Här i norr har solen visserligen lyst men det har blåst som bara den och vi har inte velat vara ute. På sätt och vis var det tur för vi har fått en massa rensning och fixning gjort här inne i stället.



Jag ska komma ihåg att vara med i din tävling så snart jag inte är på språng! Vilka fina priser du hittar!!



Hoppas du har en bra måndag! BAMSEKRAMAR

16 synne:

Dina bilder var så fina. Lika mjuka alla tre. Men favoriten blir nog stolen.

Hade en sån hos min mormor.

Kram Synne.

17 jenny:

som vanligt jättefina bilder:-) Härligt med en helg på landet i det fina vädret. Kram/jenny

18 Malin Inspiration & design:

dahlarna; Det var sambon som var så fiffig att han gjorde en sådan kant när han byggde skrivbordet. Vi ska dock göra ett nytt skrivbord men jag tror jag ska önska en liten kant till det med för det har funkat väldigt bra med att ha det.





Så mjuk & skööön fåtöljen ser ut. Där skulle jag gärna suttit & myst nu. :) Är så frusen i kväll. Gick i spöregnet i dag och sen dess har jag inte riktigt tinat upp. :)



Hoppas du har det bra! Kramsingar!!!

19 Isabels värld:

Underbara mjuka bilder!!! Hoppas allt är bra med dig! Kram Pernilla

20 susanne lindén:

Jättefina bilder alla tre! Min favorit blir nummer två.

Ha det bra!

21 Lillmonster:

Fina bilder. Gillar den mittersta bäst. De ser ut som ulliga bollar. :)



Kram

22 Cerabus:

Gillar du fotoutmaningar? Här har du en till ;)

Kommentera här: