TÄVLING - Vinn Almedahlsprodukter från Swedish Details!!!

Nu är det snart första advent & vad passar väl inte bättre då än att ha en finfin tävling?! Det är nya webshoppen Swedish Details som har sponsrat med otroligt fina priser! Hela tre vinnare!

1:a pris Persons kryddskåp från Almedahls, stor bricka + förkläde
2:a pris Persons kryddskåp från Almedahls, två handdukar
3:e pris Persons kryddskåp från Almedahls, liten bricka

Swedish Details har startat en site där de säljer noga utvalda svenska, miljömässiga design- och hantverksprodukter. Hos Swedish Details finns de rätta inredningsdetaljerna, designade smycken, unika glasskålar och klassiska linnedukar. De har till och med lanserat "Swedish Grandma" - en äkta svensk mormor som bland annat stickar årets hetaste mössor. Allt på ett unikt, exklusivt och miljömässigt sätt. Mycket noga utvalt. Swedish Details jobbar med både stora välkända varumärken och små, helt nya aktörer som producerar endast för dem. Om du prenumererar på deras nyhetsbrev, får du även fina erbjudanden.

Filosofin kring miljömässigheten grundar sig i att Swedish Details anser att det finns alldeles för mycket slit-och-släng-produkter idag. Samtliga produkter är skapade (designade) i Sverige och målet är att de ska vara så närproducerade som möjligt. Varje produkt har en tydlig märkning som visar om produkten är närproducerad eller inte.


Så här gör du för att tävla:
Klicka på länken
Swedish Details, så kommer du direkt till deras webshop. Leta reda på svaret till frågan i webshoppen, skriv svaret i ett mail & maila det till [email protected].

Tävlingsfrågan:
När började Almedahls sin produktion?

Du kan enkelt få en extra röst i tävlingen genom att göra följande:
Om du har en blogg: Skriv ett inlägg på din blogg och länka till tävlingen samt till Swedish Details. Du får gärna använda bilden ovan i ditt inlägg. Lämna sedan en kommentar till detta inlägg, så att jag vet att du är med och tävlar med en extra röst. Fyll även i din mailadress när du lämnar kommentaren, så att jag lättare kan kontakta vinnarna för adressuppgifter. Mailadressen kommer endast att vara synlig för mig!

Om du inte har en blogg: Skicka ett mail till 5 vänner och en kopia till min mail (
[email protected]) och tipsa om tävlingen.

Detta kan ju bli perfekta julklappar till nära & kära eller så behåller du vinsterna själv!

Tävlingen pågår t.o.m. onsdagen den 3 december kl. 20.00. Då kommer jag att lotta fram de tre vinnarna.
LYCKA TILL!


Kommentarer:

1 Anna:

Är gärna med och tävlar!!!!

Har skickat dig ett mail med svaret på frågan.

Har länkat hit på min blogg!!!

Länken:

http://annashem.blogg.se/2008/november/jag-bara-maste-1.html#comment

2 Designtjejen:

Åhhhh vad kul med en tävling!!!! Självklart ska jag vara med!!!

Hoppas att du har en jätte mysig onsdag!!

Kramis i massor

3 Bettan:

Hejsan! Vill gärna vara med i din tävling. Har skickat ett mail men även länkat från bloggen.

http://bettan82.blogspot.com/2008/11/almedahlstvling.html



Ha det bra :) Kraaam

4 annette:

God Morgon!

Har inte varit nere vi hamnbron ännu, men tack för tips, man får väl helt enkelt ta sig in mitt i mellan filerna och fota, vet att det var så jättefint ett annat år med små grottor, så lördag morgon innan trafiken är jag nog där med kameran;)



Kram och ha en bra dag!



annette

5 Härligheter enligt Erika:

Hej!

Jag vill vara med i din tävling!!! Fantastiska tävlingar du har, vännen! Hur bär du dig åt??? imponerad

Jag har länkat till dig här och skrivit om tävlingen

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5863219



Jag skickar ockå en e-post med svaret!



Ha det gott!

Erika

6 Mari:

Vilka fina saker......kul att du ordnar så många tävlingar. Har ju lite tid på mej ännu så i helgen får jag fixa så jag är med.



Kram!!

7 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilken rolig tävling! Jag hinner inte tävla just nu, men ska fixa det senare eller en annan dag. Än har jag tid kvar. Ha en bra dag! Kram kram

8 Livet i byn:

Svar: Aj då, vilk bokstäver undrade du om? Jag kan ju kanske svara om vi har dom inne eller ej.



~Livet i byn

9 Annas tävlingsblogg:

1846 är svaret, jag har länkat



http://molnboanna.blogg.se/2008/november/almedahls.html



10 Carola L:

Jag har lagt in en länk på min tävlingsblogg

http:://mammamuh.blogg.se/tavla



och mailat svaret till dig!

11 jenny:

Nu har jag mailat & länkat:-)

Kram/jenny

12 Marica Rödebäck:

ååååh .. vill vara med och tävla.. Har mailat dig det rätta svaret samt skrivit om tävlingen på min blogg..



http://rodeback.blogg.se/2008/december/denna-ar-ju-fan-skuren-till-mig.html

13 Andreas:

Är gärna med i tävlingen. Har ingen blogg men har mailat svaret.

14 Hanna:

Jag är med och tävlar! Fun! =) Har länkat till dig och Swedish Details på min blogg.

15 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Här kommer nu mitt blogginlägg: http://inredning.webblogg.se/2008/december/tavling-hos-dahlarna.html

Bättre sent än aldrig ;) hihi Kram kram

16 Alice:

Jag är med!

http://vinnmedmig.blogspot.com/ och har länkat

Kommentera här: