And the winners are...

Nu är Swedish Details tävlingen avslutad! Superkul att så många ville vara med! Ikväll fick de tre övriga i familjen dra varsin lapp ur burken. De som hade länkat till tävlingen på sin blogg eller i ett mail, fick en extra röst. Då skrev jag en 2:a bakom namnet på den lappen. Vi satt alla & tittade på Roomservice - då lillebror älskar "bygg-program" & storebror älskar fotboll & idag byggde de ju biorum hos målvakten Rami! Så i andra reklampausen var det dax för tävlingsdragning!

Så här såg vinstlistan ut, som Swedish Details har varit så snälla & sponsrat med!
1:a pris Persons kryddskåp från Almedahls, stor bricka + förkläde
2:a pris Persons kryddskåp från Almedahls, två handdukar
3:e pris Persons kryddskåp från Almedahls, liten bricka


VINNARNA ÄR:
1:a pris     -     Jenny med bloggen Jennys Hus. Hon vann på sin länkröst!
2:a pris     -     Linda E som tävlade via mail.
3:e pris     -     Johanna med bloggen Inredning & Pyssel

Stort grattis till er alla tre lyckliga vinnare! Hoppas att ni sover gott i natt!  Swedish Details hör av sig till er via e-mail, angående leverans av era vinster.

Kommentarer:

1 Petra:

Vilken trevlig blogg du hade, kommer kika in här i fortsättningen. Gillade dina saker om inredning osv. Jag föll pladask. Ha en fortsatt trevlig torsdag.

2 Anna:

Stort grattis till de lyckliga vinnarna! Jag hade visst skjutit upp mitt deltagande lite för länge...



Hoppas att du har en bra dag! KRAMISAR

3 Mrs. b:

Nämen vad är det här?! Vann inte jag? ;-D



Stort grattis till vinnarna!

4 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Nej men åhhhhh!!! Va roligt!! Va glad jag blev!! Har haft strul med datorn hela dagen, men nu äntligen fungerar det som det ska igen och så fick jag se detta. Så himla roligt! Ha en riktigt bra dag! Kramar!!

5 jenny:

Åhh tack!!! Vad roligt & vad glad jag blir:-)

Kram/jenny

Kommentera här: