Vårnyheter från Eva Solo

På grund av jobb & sjukdom missade jag vårens Formex. Det brukar vara en höjdpunkt i min stressiga vardag att få komma ifrån & för en dag helt vara i inredningens tecken. Nu blev det inte så denna januari, men inredningsnyheter har jag fått i överflöd på mailen. Här nedan kommer några av mina favoriter från Eva Solo. Utöver dessa, så har kaffemuggarna kommit i en jättesnygg ljusgrå nyans, Marble Grey. Och termoskannan i matt finish! Hur många termosar kan man ha?!? Deras gula härliga nyheter kan ni läsa om här
 
Snyggaste hushållspappershållaren! Den är gjord i rostfritt stål med en läderögla på toppen. Sååå fin! Botten är gummibelagd för att inte repa underlaget. Smart! Stort vill ha på den.
 
 
 
MyFlavour är en riktigt smart produkt. Tack vare ett spett mitt i flaskan, som man kan trä frukt & bär på, så kan man härligt smaksätta vattnet utan att bären far runt & mosas i flaskan. Gillas skarpt. Snyggt & läckert blir det också!
 
 
 
Glaskannan är inte bara snygg, utan har fiffiga funktioner också. Den är 100 % droppfri, har ett lock i rostfritt stål för att drycken inte ska ta smak av annat i kylskåpet samt kan innehålla både varma & kalla drycker. Multifunktioner gillas! Dessutom tål den maskindisk. Kannan rymmer 1,4 liter. Den vill jag ha i kylskåpet till sommaren, men härligt smaksatt vatten!
 
SunLight Pendel är en riktigt snygg solcellslampa. 8 timmar i solljus ger 20 timmars brinntid. Lampan är 12,5 cm i diameter. 
 
 
 
 
Bilderna kommer från Plodder.se.
 

Kommentera här: