Fjäderlampa på plats

Efter 13 år med en spot i sovrumstaket (som nästan aldrig är tänd) kände vi att det var dax att byta taklampa. Eller vi & vi, jag tyckte & mannen gick med på det ;-)! Jag har mer planer för sovrummet, men nu tar vi en sak i taget. Tak & lister ska vitmålas, fönster ska bli vita, väggar ska fixas & vi har en specialbeställd tapet som ligger & väntar för ena väggen. Men detta tar vi ihop med de två andra rumsrenoveringarna (hoppas jag...). Annars får det bli ett sommarprojekt! Nu fixar jag en ny mysig & fin taklampa så länge. Det blev en Vita Eos, en vit fjäderlampa. 
 
 
 





 
 






 
Lite före- & efter...
 



 

Kommentarer:

1 joanna- Aspergers, Bipolär, Speedway och Viktväkarna:

snyggt

Svar: Tack :-)! Älskar den!
Dahlarna

2 Zara:

Åh den lampan är ju dösnygg verkligen! Vill så gärna ha en sån i min lägenhet sen! :)

3 Lili:

Vilken fin lampa! Min pojkväns familj har en likadan, så himla mysig och smått trippig. Brukar ligga och kolla på den när jag ska sova.

Kommentera här: