Nyheter från Cult Design

Cult Design är alltid en monter som jag besöker när jag är på Formex. Årets nyheter får jag dock se via bilder & inte uppleva live, då jag tyvärr inte kunde åka till Formex. Så mycket fina sexkantiga produkter (Bee Happy) & de nya tallrikarna & skålarna i serien Orient är verkligen fina! Skulle mer än gärna duka med dem både till vardag & fest! De nya amplarna i serien Polydrop är också nya favoriter.
 
 
 
Serien Orient är riktigt fin! Jag skulle vilja ha pärlgrå eller asfalt i fat, skålar & uppläggningsfat. Jag är lite extra kär i det avlånga fatet. Har snöat in lite på avlånga fat ;-)...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har sedan tidigare utekrukor Garden i vit metall från Cult Design. Så dessa Bee Happy krukor i vitt skulle komplettera de två jag redan har riktigt snyggt! Och gärna i kombo med några spaljeér.
 
 
 
 
 
Polydrop är en helt ny serie hos Cult Design. Den är designad av Therese Maviele, där inspirationen har hämtats från vattendroppar. Snygga hängade amplar & lampor i tunt porslin med snören av läder. Jag gillar den lilla detaljen med ett C i metall.
 
 
 
 
 
 
Bilderna kommer från Cult Design.
 

Kommentera här: