Tonårsmamma

Idag fyller min minsting 13 år. Alltså är jag en "ren tonårsmamma" från & med idag. Tänk att det bara är två månader kvar för honom på mellanstadiet. Efter sommaren väntar högstadiet. Fotboll är ju livet för min son, så i paketen fanns bland annat fotbollsskor med eget namn på, en FC Barcelonatröja med favoriten Messi på ryggen & en FC Barcelona vårjacka. Man kan aldrig ha för mycket fotbollströjor & Barca-saker enligt sonen... Jag förstår honom, för man kan varken ha för många ljuslyktor eller träningstights (vilket är mina intressen - inredning & träning). 
 
 
 
Brickduken har barnen haft sedan de var små. Hemgjorda bullar & saft ihop med ett levande ljus måste också alltid finnas på morgonbrickan. 
 
 
 
 
 
På födelsedagarna plockas Majas lyktor med födelsedagshälsning fram. 
 
 


 

Kommentera här: