Solstickan - gott syfte i kombo med snygg inredning!

Här kommer ännu en produkt som blir lite extra varm i hjärtat. Som jag tidigare har sagt så älskar jag produkter som har gott syfte & samtidigt tillför något i mitt liv. Ofta har jag skrivit om smycken eller kläder. Här kommer nu en viktig inredningsprodukt, som bara inte är en snygg inredningsdetalj utan även oerhört viktig för säkerheten i ett hem. Johan Ström har designat brandsläckare & brandfiltar för Solstickan Design. Ett oerhört lyckat samarbete om jag får säga vad jag tycker. Snygga, stilrena i kombo med viktigt & gott syfte. Kan ju knappast bli bättre. 
 
Både en brandsläckare & en brandfilt bör ju synas, så att man lätt kan se dem om faran är framme. Dock kan det även vara riktigt snyggt om de smälter in i övrig inredning. I ett eget hem vet man ju ändå var både brandsläckare & brandfilt sitter. Båda de vita & svarta brandprodukterna är fantastiskt snygga. Jag skulle mer än gärna ha både en vit eller svart brandsläckare & brandfilt!
 
 
 
 
 
Bilderna kommer från Solstickandesign.se.
 

Kommentera här: