Zebrigt i taket...

Att jag gillar zebramönster kan nog ingen ha missat vi det här laget... Igår när jag fyllde år var det några heliumfyllda zebramönstrade ballonger i långa vita snören, som var uppe i taket i mitt arbetsrum när jag kom på morgonen. Det gjorde mig glad hela dagen!! Att sedan åka hem med bakluckan full av zebraballonger gjorde att jag skrattade till flera gånger på hemvägen när jag tittade i backspegeln. Undrar vad medtrafikanterna tänkte... Ballongerna hamnade vid mitt favoritsoffhörn här hemma & gör mig fortfarande glad!! 
 
 

 


 
 
 

Kommentarer:

1 Nina:

Hej!
Din Zebra tavla är jättefin, vart har du köpt den? Jag håller på med köksrenovering och är just nu inne på köksfläktar, därav hamnade jag på din sida, är du nöjd med din köksfläkt? Vad har du för märke på den?

Hälsningar
Nina

Svar: Hej Nina!
Tavlan är faktiskt mitt egna foto som jag har låtit förstora & tryckt upp på canvas hos canvasframkallning.se.
Vad spännande med köksrenovering! Vi är kanonnöjda med Vertikal fläkt! Både funktionsmässigt & utseendemässigt! Rekommenderas! Den kommer från Fjäråskupan.
Mvh Viktoria
Dahlarna

Kommentera här: