Värdefulla minilyktor

Jag kan inte få nog av dessa textlyktor... Tre små nya minilyktor från Majas lyktor med värdefulla & innehållsrika budskap som lyser upp fint när ljusen är tända. Underbart att jag kan njuta av fina ljuslyktor & samtidigt veta att Barncancerfonden får påfyllning i sin kassa ♥!!
 
 
 
"The biggest adventure you can take is to live the life of your dreams".
"One small positive thought in the morning can change your whole day".
"There is beauty all arounf when there is live at home".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I kategorin Gott Syfte ♥, finns fler inlägg där produkter har ett gott syfte. Bästa kombon - snygga produkter som bidrar till att göra världen till en lite bättre värld!
 

Kommentarer:

1 Wilma Ahlborg:

Dom var verkligen superfina! Älskar när en del av vinsten går till olika välgörenhetsorganisationer! Speciellt när det går till cancerfonder, då min pappa gick bort i cancer så ligger det mig väldigt varmt om hjärtat! Kram

Svar: Jag har tyvärr också nära & kära som gått bort i cancer... Kan inte få nog av fina produkter som samtidigt bidrar till bra saker. Kram tillbaka!
Dahlarna

2 ɑ n n i k ɑ:

Så fina :)

Svar: Ja, visst är de underbara! :-)
Dahlarna

Kommentera här: