Nu är jag igång!

Igår klickade jag hem hela inredningen till min blivande tränings-walk-in-closet. Idag tömdes hela förrådet & projekt målning har börjat. Först ut är två omgångar med kvistlack i taket. Omgång ett är klar! Jag tar det lite lugnt med målningen, då jag skadade armen sist jag målade tak & var borta från all aktivitet i två år (!!). Max en omgång per dag har jag lovat mig själv! 
 
 
 
De gamla hyllorna står kvar så länge jag målar taket, bra att ha färgburkarna på något! Jag hoppas att det blir så bra som jag har tänkt mig. Ser bra sunkigt ut nu. Bara längtar till nästa vecka då all inredning kommer hem med leverans.
 
 


 
 
 

Kommentarer:

1 Emma:

Vad häftigt! Kul att ha så mycket space att få göra om till något man behöver och älskar. Jag kommer följa utvecklingen för walk-ins är min största dröm i livet att en gång få ha.

Förresten, du som gillar fina grejer och märkesprylar precis som jag.
Jag har gått med i en undersökningssite där varje undersökning ger poäng att handla märkesvaror för. Allt från Le Creuset till Eva Solo kan man plocka ut för poängen. Det är helt gratis och man kan få ihop till så jäkla mycket fint. Hittade länken här där det finns mer att läsa om det. Rekommenderar starkt! http://goo.gl/BepLJk

Kommentera här: