Detta är sommarstart för mig!

Förutom att sjunga "Den blomstertid nu kommer" på skolavslutningen, så är sommarstarten för mig att iordningsställa balkongen som har stått i dvala under hela vinterhalvåret. Pga av mycket fotboll på helgerna & sjukdom i flera veckor, så var det precis på håret att jag hann få iordning den till sommarlovsstarten. Den brukar vara iordningställd tidigare, men samma dag som mitt sommarlov började fick jag äntligen ork att göra den sommarfin. Det saknas lite gröna växter & en ljusslinga som är inköpt, men inte monterad. Jag älskar den lilla soffan Roxö med tillhörande brickbord från Ikea. Varför har de slutat att sälja detta??? På andra sidan har jag en skön Acapulcostol. Här kommer jag att tillbringa många sköna sommarkvällar i kvällssolen. Idag har det dock regnat hela dagen, så solbilderna på balkongen uteblir idag... Men riktigt skönt att kunna sitta utomhus, trots regn. 
 
 
 
 
 
Kaffestund efter att ha varit ute i regnet & klätt midsommarstång på idrottsplatsen, där fotbollsföreningen håller i midsommarfirande imorgon. Vi har dock andra traditioner på midsommarafton, men vi hjälper alltid till innan. Äter Lakrits- & citronbollar till kaffet. Nyttiga, som både är socker- & glutenfria. 
 
 
 
 
 

Kommentera här: