Formex - Nordic Neat

Idag har jag tillbringat dagen på Formex med Anna. Härligt med alla nya produkter inför våren & sommaren! Det var en glad & positiv mässa. Mycket färg, nya företag, nya produkter & material som kommer igen. Jag är riktigt nöjd med dagen, men hade jag haft mer tid så hade jag naturligtvis mer ingående kunnat titta ännu mer. Jag har många foton att gå igenom & mycket snyggt att visa er framöver. Ikväll blir det mest att befinna mig i tv-soffan med familjen. 
 
 
 
 
 
På golvet vid entrétroget stod det flera meningar. Den ovan passar in här... 
 
 
 
 
 
Ett möte som jag alltid ser fram emot på Formex är med Cult Design's Marita Lord. Hon är en fantastisk kvinna & jag kan sitta hur länge som helst & höra hennes berättelser. Många skratt blir det dessutom! Tack för energiboosten idag Marita (just på bilden ser vi båda lite allvarsamma ut, men det måste varit just bara den stunden...)
 
 
 
 
 
Med anledning av att Tulpanens dag firar 25-årsjubileum, så fanns det en utställning i entréhallen. I Sverige odlas det 150 miljoner tulpaner varje år. Det finns inget annat land i hela världen som köper så mycket tulpaner som vi i Sverige gör. Jag är en av dem som definitivt bidrar till detta. Älskar tulpaner!!!
 
 
 

Kommentera här: