Odlingslådor

Jag har just nu bara en odlingslåda i vår trädgård. Önskan är dock att ha flera lättskötta odlingslådor i svart. När köket levererades kom det i pallkragar. Jag sparade dessa, så ett av sommarens projekt är att måla dem svarta & sedan placera ut dem snyggt & stilfullt. Ett litet problem i vår trädgård är dock att jag har två härliga fotbollsungar, som står & sparkar & nöter fotboll så ofta de kan. Det är några bruna kala fläckar där gräsets nötts bort pga av detta. Dessutom flyger det & far bollar, så ett växthus skulle inte fungera över huvudtaget... Men jag ska försöka dela av gräsmattan, så att mina odlingslådorna kan få vara i fred i sommar. Får se hur det går ;-)?!?
 
Här är lite inspirationsbilder som jag drömmer mig bort med.
 
 
Bilden kommer från styleroom.
 
 
 
Bilden kommer från stlhandmade.
 
 
 
Bilden kommer från tinguteoinne.
 
 
 
Bilden kommer från indulgy.
 

Kommentera här: