I love The Quarry House

Modulhus behöver definitivt inte vara fyrkantiga eller rektangulära & "vanliga". The Quarry House är ett levande bevis på det! Det har tillverkats i en modulfabrik på mindre än bara fyra veckor & sedan tog det endast en dag att installera det på plats. Huset är designat av Marina Rubina i samarbete med GMLM Design Giedre Miller. The Quarry House har så många fina detaljer & bra planering. Jag skulle så gärna vilja komma in & titta i det live!! Här kan jag flytta in!!
 
 
 
 
 
 
 
Rymlig hall med mycket förvaring. Smidigt med en bänk att kunna sitta på & snyggt när inga skor belamrar hela hallgolvet. Jag saknar dock klädhängare...
 
 
 
Häftigt med en köksö i vinkel. Får dock lite känsla att de sitter lite i hallen. Men ändå läckert att det inte är helt raka linjer.
 
 
 
Underbart att kunna öppna upp så stort mot uteplatsen!
 
 
 
Snyggt med trappräcket & hålet i väggen. Jag hade dock valt att ha det helvitt!
 
 
 
Jag gillar verkligen trappan, räcket, fönstret i trappan & höjden i taket!
 
 

 
 
Kul med fönster där det inte brukar vara fönster... Som i vänstra hörnet.
 
 
 
Skönt att få in ljus i badrummet, men ändå ingen insyn med höga fönster.
 
 
 
Jag gillar planlösningen & det är svårt att tro att det är ett modulhus. Älskar att sovrummen har en egen liten walk-in-closet!
 
 
 
Bilderna kommer från Freshome.
 

Kommentarer:

1 Mia:

Lakrits hos oss! Glad Påsk! : )

Kommentera här: