Höstmörkrets bästa

Det blir mycket ljuslyktor & ljusstakar här på bloggen nu! Men när höstmörkret faller på & regnet piskar mot rutorna, så är det bästa & mysigaste att tända ljus inomhus! Jag tycker i & för sig att jag kanske har tillräckligt många ljuslyktor, men det känns ändå som att jag saknar några när jag hittar nya... 
 
Dessa underbara ljuslyktor Trepas från ArchitectMade finns i koppar, mässing & rostfritt stål! De är snygga enskilt, men även läckra att bygga på höjden & då gärna mixade i de olika metallerna! Trepas designades av Peter Karpf redan 1966. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna kommer från ArchitectMade.
 

Kommentarer:

1 Lovisa Andersson:

Fantastiskt snygga!!
Perfekt att önska sig i julklapp.

2 Nivito rostfria köksblandare:

Gud vilka fina ljus. Ska köpas:)

3 Jeanette Donnevi:

Var kan jag köpa dessa fina ljuslyktor?
Mycket tacksam för svar!
Mvh, Jeanette :-)

Svar: Hej Jeanette! Tyvärr vet jag inte var man kan köpa dessa ljushållare än. Återkommer om jag får reda på det! Mvh Viktoria
Dahlarna

4 Fabriken:

Vi har fått förtroendet att som andra återförsäljare i Sverige säljs trepaslyktorna. Kommer in både i 6-pack och 9-pack inom en vecka och kommer läggas upp på vår webbshop www.butikfabriken.se så fort vi fått hem dem:))
Med vänlig hälsning, Madeleine
Fabriken

Svar: Tack för info Madeleine! :-)
Dahlarna

Kommentera här: