12 november!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag! Med sång & bricka på sängen av familjen, startade dagen riktigt bra. En otroligt efterlängtad knallgul dunjacka låg i ett paket & en fin plånbok i skinn i ett annat. 
 
 
 
 
 
Min gula dröm sedan länge - en Helium jacket från Peak Performance! En härlig färgklick under denna mörkare tid på året! Serafina plånbok från Tiger Of Sweden. Äntligen något snyggt som fungerar både som plånbok & mobilfodral.
 
 
 
Jag hann bara komma in på mitt arbetsrum, så hörde jag sång ute i korridoren. Min närmaste kollega kom med en bricka med en gammal broderad Gratulerar-duk, nybakat fika med ljus & flagga i samt en jättefin kopparkruka med en vit amaryllis i. Vilken fortsatt bra förmiddag! 
 
 
 
Jag har blivit otroligt firad hela dagen via sociala medier, telefonsamtal & fysiska grattiskramar. Härligt att få en alldeles egen dag en gång om året!
 

Kommentarer:

1 Catarina :

Hipp HIpp Hurra och GRATTIS på din dag !
Catarina A

Svar: Tack Catarina!! :-)
Dahlarna

2 Jenny:

Vilken kanonfin jacka! Den är som en vitaminkick nu när det är grått och trist ute.

3 K-S:

Grattis i efterskott! Fin färg på jackan, helt rätt att köra med färg under den här årstiden :)

Kommentera här: