Spin Of Hope

Igår var det Spin Of Hope i hela Sverige. På "mitt" Friskis & Svettis var det cykling från kl. 07.00 - 19.00. Jag hade anmält två lag - ett för fotbollsmammorna & ett för jobbet. Hela dagen var det otroligt härlig stämning på Friskis. Alla cyklade för en god sak & det fanns verkligen massor av hopp om framtiden & livet.
 
 
 
Jag fick hoppa in för en sjuk kollega, så det blev tre spinningpass för min del. Kroppen sa nästan ifrån helt, men för en god sak orkar jag allt... För Barncancerfonden & framför allt för Wera...
 
 
 
Det blev en hel del bananer denna dag & djungelvrål för att fylla på med salt. Skolkritorna gick också ner i magen, men bara för att de är mina favoriter. Tre timmars spinning, varav två intervallpass, kräver påfyllning. Tack alla "spinnare" som ställde upp denna dag!
 

Kommentarer:

1 Peter:

Fantastiskt bra kämpat! Tre pass - imponerande!!

Svar: Tack :-)!
Dahlarna

2 Sofia Nilsson:

Härlig känsla du förmedlar. Det är verkligen något visst med när många tillsammans gör något för en god sak! Nästa år ska jag definitivt vara med känner jag!

Svar: Ja, klart du ska vara med Sofia! :-)
Dahlarna

3 Carolina K:

NU kopplar jag ihop vem du är! :-)
Känner igen tröjan du har på dig och såg dig i lördags. Ser dig ju ofta på Friskis och har inte kopplat förrän nu att det är du som är Dahlarna!! Nästa gång jag ser dig kommer jag fram och hälsar.

Svar: Ja, jag befinner mig på Friskis många dagar i veckan... ;-) Ser fram emot att hälsa Caroline! :-)
Dahlarna

Kommentera här: