Ordningochredalycka!

Jag toklängtar efter en träningsgarderob! Ja, en eget dressingroom med, men faktiskt mest efter ett rum att förvara alla träningskläder & träningsskor i. Med fyra otroligt aktiva i familjen, så blir det mycket både skor & kläder. Vi har ett perfekt rum som skulle kunna bli träningsgarderob, där vi skulle få plats med en skogarderob, förvaring av allas träningskläder & ett klädställ att hänga kläder på. Jag önskar även ett skoställ på väggen för att förvara uteskor, som kan vara lite smutsiga under. Vårt förråd ligger precis bakom tväggstugan - ett perfekt rum att göra om till träningsgarderob. Dock skulle det medföra att vi behöver göra en rumsrockad mellan fyra olika rum, vilket blir ett stort projekt & kostar en hel del. Därför är drömmen än så länge bara en dröm... Men det skulle bli sååå bra!
 
Skogarderoben (eller skohyllan snarare) som jag vill ha såg jag på Ikea när jag var där sist. Tänk att kunna förvara så mycket skor på ett & samma ställe! Skolycka! Förvaringslycka! Ordningochredalycka!
 
 

Till alla träningsskor passar det inte riktigt att ha en skolådor som på bilden, men till andra skor som kan stängas in är det snyggt & smidigt.
 
 

Detta är en Pax garderobsstomme med Komplement hyllinsats samt Skubb skolådor.
 
Bilderna är tagna med iPhone 5s.
 

Kommentarer:

1 Anna:

Tänk om man kunde få till en träningsgarderob...:)

2 Kristina Anderssen:

Vilken otrolig lycka att få ha en träningsgarderob!! Jag bor också med en fotbollstokig familj & lyckan skulle bli total att slippa konstgräsgummipluttar i hela huset & ha allt samlat vid tvättstugan!

Kommentera här: