Nur Tray

Via instagram hittade jag en fantastiskt snygg bricka - Nur Tray. Jag letar efter en enfärgad svart bricka till vår köksö, där jag kan ha salt- & pepparkvarn samt vattenkaraffen. Brickorna är ju kanonsnygga!! Den finns i sju olika färger: svart, vit, petrolblå, mörkgrå, grädde, currygult samt khaki. Dessutom finns den i koppar & mässing. De färgade brickorna är gjorda i pulverlackerat stål & finns i storlekarna A6, A5 & A4. Designern bakom Nur heter Maja Bøgh Vindbjerg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna kommer från Nur.
 

Kommentarer:

1 Fredrika Nillsson:

Fantastiskt snygg bricka!! Den vill jag med ha!

2 Carin:

Supersnygga! Gillar tanken att de passar i varandra. Då behöver man inte bara välja en färg... ;-)

3 Anna:

Ett par tre fyra stycken i olika färger skulle jag vilja ha eftersom de även ser snygga ut i hög!

Kommentera här: