Läskande med tappkran

Underbara sommar! Värme & sol - jag njuter i kubik! Det går åt mycket vätska & tänk om man hade haft en tappkran i glas med kall dricka i. Snyggt & enkelt att hela tiden fylla på glaset både för mig & barnen. Häromdagen såg jag en kanonfin tappkransbehållare (vilket tråkigt ord...). Snygg & praktisk i ett. Den kombon gillar jag!!
 
 

Det ser aningen mer läskande ut med bilden nedan på samma tappkransbehållare! Det är så idylliskt jag tänker mig att det skulle vara om man hade en sådan här fin glasbehållare med tappkran.
 
 

Första bilden är tagen med iPhone 5s & sista bilden kommer från Kilner Jars.
 

Kommentarer:

1 Fanny:

åh, vart hittade du behållaren? försökte hitta på kilners hemsida, men fick inte fram att någon butik skulle ligga i sverige..

och vet du möjligtvis vad den kostade? kram :)

Svar: Hej Fanny! Jag hittade den på Cervera. Tror den finns på deras hemsida också. Den är på rea & kostar 499kr (ord.pris 699kr). Hoppas att du hittar den! Kram
Dahlarna

Kommentera här: