Jawbone UP24

Jag fortsätter på den aktiva linjen även idag. Min svägerska tipsade mig om Jawbone UP24. Hon har haft föregångaren Jawbone UP & varit jättenöjd med den. Jawbone är en aktivitetsmätare, som registerar det mesta under dygnets 24 timmar. Du styr informationen från en app i din iPhone eller Android. Som hälsointresserad känns detta spännande att testa. Kanske är det mer en teknisk leksak, men samtidigt kan de ge värdefull information för ett friskare liv. Materialet är i gummi & UP24 finns i färgerna Onyx, Pink Coral, Lemon Lime & Persimmon. Den är diskret & snygg, vilket gör att den passar snyggt ihop med andra armband på handleden. Jag som ofta har svarta armband, känner att denna i färgen Onyx skulle passa fantastiskt bra på min arm. Värt att testa i vilket fall som helst... Har ni testat Jawbone UP24 eller liknande aktivitetsmätare? Är nyfiken på vad ni tycker.
 
 
 
 
 
 

 
Bilderna kommer från hypebeast.com, stylecase.ru & jawbone.com.
 

Kommentera här: