Gul loungehörna i trädgården

I måndags var jag på Ikea & såg de gula loungestolarna Vågö till kanonpris. Jag klämde lite på dem, men tänkte "äh, de där får inte plats på vår altan". När jag åt frukost ute på altanen i  tisdags morse & blickade ut över gräsmattan så såg jag den perfekta platsen! Förra veckan gav vi bort gungställningen som stått mellan de båda äppleträden i nästan 10 år. Där skulle två gula Vågöstolar passa perfekt! Så på eftermiddagen var jag ju "tvungen" att åka ytterligare en tur till grannstaden & inhandla de gula drömmarna! Jag känner mig kanonnöjd & stolarna passade in perfekt mellan äppleträden! En riktigt må-bra-hörna, både att sitta i & att titta på från håll!
 
 
 
 
 
Idag tog jag första koppen kaffe i min nya lilla gula hörna. Härligt att sitta här under äppleträden & blicka ut över huset & hela trädgården.
 
 
 
 
 
 
 
Idag kom min nya IvyRevel tisha. Älskar dessa T-shirts & denna har rosa moln som motiv i V:et. Sedan tidigare har jag V-tishor med Manhattan- & Tigermönster.
 
 
 
 
 
Jag fick spontanbesök av Anna, så jag satte på en kanna kaffe, tog fram en kaffekopp till & vi intog varsin Vågöstol, njöt av sommarvädret & hade lite "bloggskola".
 
 
 

Kommentarer:

1 Anna:

Tack för fikat och dina kloka ord!

2 Catarina:

Vilka underbara solar du fick till av dina stolar :)
Det blev verkligen en härlig färgklick i trädgården

Svar: Ja, de sprider verkligen lycka & glädje! Jag kan titta ut genom regnet & ändå bli glad när jag ser de gula stolarna!! :-)
Dahlarna

Kommentera här: