Mr Granbock

I flera år har jag önskat mig en granbock att ha utomhus vid jul. Jag har sökt på julmarknader & frågat vid blomsterbutiker. Tyvärr har jag aldrig fått tag på någon. Förrän nu! En vän inom vår fotbollsförening lade ut en bild på en kanonfin granbock. Jag skrev & frågade henne om jag kunde få köpa en. Inom några dagar stod det en stor & kanonfin granbock utanför mig ytterdörr när jag kom hem från jobbet!! Lycka!! Och inte skulle hon ha något betalt heller. Mia du är en ängel!! Tack!
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon torsdag kl. 20.00 avslutas den kanonfina tävlingen här på bloggen. Se till att gå in på länken & var med du också. Svara på två enkla frågor & du har en fantastiskt fin julklapp att ge till någon eller en fin polkabockfamilj till dig själv. Tävlingen är i samarbete med Cult Design. Polkabockfamiljen är i koppar & vitt. Klicka här för att komma direkt till tävlingen. Lycka till!!
 
 

Kommentera här: