Julklappsdrömmar

Jag får ofta frågan om jag kan visa önskelistor lite då & då. Jag brukar ju göra det med jämna mellanrum & några önskedrömmar har funnits med på flera önskekollage. Men den som väntar på något gott... Här är mina julklappsdrömmar. För några dagar sedan hade jag ett kollage med önskedrömmar inför julen på min & Linas tränings- & hälsoblogg lifeinahappyway.se. Längst ner i kollaget nedan är de drömmarna. Då träning & inredning är mina stora passioner & intressen, så är det såklart inom dessa områden mina önskningar finns.
 
 
 
To Go mugg i koppar från Stelton, Dorotea Night bestick från Gense. Broome sideboard från Röshult, Vattenkokare från Eva Solo, Överkast Mega Dot i grått från Hay, Apple TV från Apple, Skyline Multi hook från Umbra, Önskedrömmar inför julen på lifeinahappyway.se, Stilleben Metall ljuslykta från Cult Design.  
 

Kommentera här: