En personlig julklapp

Jag gillar att ha personliga posters på väggen. Vi har två stycken istället för vårt bröllopsfoto. En med text från "vår" låt & en med datum & vårt gemensamma efternamn. Älskar dessa posters. Nu har jag hittat en ny webshop - Little Bernard - som har flera poster som kan göras personliga. I like! Det finns posters för nyfödda, barn, ungdomar, vuxna & familjer. Alla posters är utskrivna på 250 grams halvblankt papper. De finns i fyra olika storlekar, från 30 x 40 cm till 70 x 100 cm. Några av mina favoriter är dessa:
 
 
 
 Postern KAFFE. Älskar den där "kaffefläcken" efter muggen...
 
 
 
Postern DATUMET. Kul att ha som minne av sin födelsedag, av bröllopsdagen, av studenten eller annan viktig dag i ens liv. 
 
 
 
Postern HEMSTAD. Min hemstad Norrköping. Det finns även en massa andra olika städer.
 
 
 
Postern MIN BOKSTAV. En bokstav i kopparfärg! Snyggt! Man kan vid beställning själv välja text under stora bokstaven eller om man bara vill ha en ensam bokstav på postern! Denna skulle vara snygg med ett D som i Dahlarna.
 
 
 
Bildern kommer från Little Bernard.
 

Kommentarer:

1 Anna:

Kanonfina posters! Tack för tipset - nu löste du två av mina julklappsbryderier...:)

2 Sofia Larsson:

Håller med dig - kaffefläcken är fantastisk!
Härliga posters. Denna länk ska jag spara bland mina favoriter. //Sofia

3 Katrin Nilson:

Vilken bra idé till julklapp! Perfekt ju!

4 K- S:

Åh måste kolla upp den sidan.

Kommentera här: