Fläkten är vald

Nu närmar sig äntligen min köksrenovering. Fläkten är vald, vitvaror beställda & om några dagar kommer köksleverantören & gör en köksmätning. Känns både pirrigt & overkligt, då jag drömt om detta så otroligt länge!!
 
Jag har valt en köksfläkt från Fjäråskupan. Drömmen var från början en takinfälld fläkt, men den tanken släppte jag då vi ska öppna upp nedervåningen lite mer & då behöver en bra fläkt som suger upp bra. Så det blev istället en väggmonterad fläkt. Mina ögonbryn är precis i höjd med vår köksfläkt idag & det är många gånger som jag har slagit i där ordentligt, då den står ut från köksskåpen. Nu blir den en snedställd fläkt & den kommer dessutom att vara helt ensam på sin vägg. Inga överskåp här. Det kommer att bli så bra! Fläkten jag har valt heter Vertikal & jag ska ha en vit som är 80 cm bred.
 
 
 
 
 
 


Bilderna kommer från Fjäråskupan.
 

Kommentarer:

1 Lovisa:

Så kanonsnygg! Den har jag inte sett förut! Vi är också i startgroparna att renovera vårt kök! Ska bli så spännande att följa din renovering!! Du ligger steget före oss & det känns jättebra att få inspriation av dig!! :-)

Kommentera här: