Roadtrip...

Idag har Anna & jag åkt på en liten roadtrip. Startade först med ett riktigt kul Indoor Walking pass, käkade god lunch & drog sedan vidare mot Hälleforsnäs. Det var första gången jag var där. Ett litet brukssamhälle med typ två butiker - Serholt Outlet & Lager 157. Tyvärr inget som imponerade något speciellt, men kul att ha varit där. Sverige är otroligt vackert när man kommer bort från de stora motorvägarna!! Sedan drog vi vidare till Vingåker. Där besökte vi Scorett, Iittala, Delicato & Vingåker Factory Outlet. Härligt med en tjejdag med mycket snack & en hel del shopping!
 
 
 
Jag har länge "samlat" på vit-svarta Filippa K muggar. Dessa var de två som jag saknade!! Så jag var mycket nöjd med detta inköp hos Iittala.
 
 

Jeansshorts, två toppar & en zebrascarf passar bra till sommargarderoben!!
 
 
 
 
 
Muggarna Marigold & Aborgin.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lisa :-):

Najsiga inköp!! Hade kunnat vara jag som shoppat ser jag...

Kommentera här: