Balkongen redo för sommaren!

Igår hann jag äntligen få iordning på balkongen. Jag skurade & skrubbade bort vinterns smuts & vårens pollen... När kvällssolen försvinner från altanen, har vi den här på balkongen. Underbart! Dessutom har vi utsikt över nästan hela Norrköping. Vackert! Och ingen insyn! Älskar att sitta i Roxösoffan eller i Acapulcostolen & dricka gott, kallt eller varmt, när jag läser en go tidning. Min lilla egna oas. Saknar lite mer blommor & ett litet bord vid Acapulcostolen. Men det kommer in under veckan. Jag "invigde" balkongen med ett kallt glas vitt igår kväll, medans grillens glöd skulle bli klar för grillning. Riktigt nice kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kvällssolen när den är som bäst!! ♥
 
 
Bilderna är tagna med iPhone 4s & Canon PowerShot SX230 HS.
 
    

Kommentarer:

1 AnnaII:

Där tar vi oss lite barfotarosé nästa gång! 🍸
Tittar man djupt i glaset så ser man alltså dig 💗💗💗

Kommentera här: