Sifferradiator

Ja tack till dessa coola radiatorer! Som en snygg tavla, men ändå med en bra funktion. Att det dessutom är siffror som motiv är ju riktigt kul & snyggt för en bokstavs- & sifferälskare som mig. Digit finns i flera olika färger & storlekar. Siffrorna är utskurna i akryl. James di Marco har designat dessa för Caleido.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna kommer från Caleido, med kollage gjorda av mig.
 
Nu är det bara en dag kvar (till den 1 mars 2013) att rösta hos Hus & Hem på sin inredningsbloggfavorit 2012! Klicka HÄR för att komma direkt till röstningen. Om du lägger din röst på Dahlarna Blogg så blir jag såklart otroligt glad & tackar massor för din röst!
 
 

Kommentarer:

1 pysseliten:

Hoppas det gick bra att jag länka Kram hoppas du blir nr 1 :)När juryn får bestämma :)

Svar: Tack Eva! Du ligger ju kanonbra till - superroligt!! Jag är sååå glad att jag"bara" är nominerad! Härligt att få uppskattning för allt jobb man lägger ner! KRAM tillbaka!
Dahlarna

Kommentera här: