Balance - I am here

Ylva Skarp har aldrig samma produkter i sin monter på Formex. Nya ord & material varje gång. Det gillas! Denna gång fastnade jag lite extra för hennes ord. Det finns så mycket att tolka in i varje ord. Gillar alla, men favoriterna blev Balance, I am here & Silence.
 
 

God jul är gjort i plexi. Kanonsnygga att hänga i julgranen. Stort vill ha på dem till jul!
 
 

Viktigt att hitta balance i livet! Galet snygg påminnelse om det! Den skulle hänga snyggt hos mig.
 
 

Naturligtvis kan alla ord & uttryck tolkas olika. Jag väljer att tolka detta som att jag är här - just nu! Lev i nuet! Take time to smell the coffee! När jag dricker te så dricker jag te. Många olika sätt att uttrycka samma sak. I am here är kort & säger sååå mycket! Love!
 
 
 
 

Fler rapporter från Formex kommer.
 
 

Kommentarer:

1 AnnaII:

Fina, fint skrivna ord o med olika möjligheter till egna tolkningar.

Kommentera här: