KRAMmattan invigd!

Idag kom den fina RUGSforHUGS mattan. Den är sååå fin & passar verkligen perfekt i vår hall! Hela familjen tyckte om den. Minstingen & jag invigde mattan. Han är inte direkt givmild med kramar i vanliga fall, men på mattan gick det utmärkt! Det känns som att jag ska placera mig på mattan mer än ofta framöver ;-)! Tack snälla [room] by sofie samt Ingrid & Roland Berner för denna underbara vinst!
 
 
 
 
 
 I vår/sommar ska dörren bli vit även på insidan...
 
 
 
Underbart tjock & mjuk matta, som dessutom är numrerad.
 
 
 
 
 
 
 
Jag älskar fortfarande fondväggen Dandelions från Byracka Design!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Amen ååååååååå så mysig och FINT!!

Svar: Supermys!!
Dahlarna

2 Lina J:

Kanonsnygg matta & supersnygg hall!! Blir grymt inspirerad av din blogg :-)! Ha en bra dag!!

Svar: Tack snälla!! Ha en fortsatt bra vecka!
Dahlarna

3 Frida:

Vad FINT det blev!

Svar: Ja, jag älskar mattan & den är verkligen som klippt & skuren för vår hall!!
Dahlarna

Kommentera här: