Var vi för fega???

Har ägnat stora delar av dagen åt att sitta i telefonkö, att kopplas hit & dit & att prata med support hos både McAfee, Microsoft & Dell. Varför kan det inte finnas EN som löser allt, måste man få hjälp av tekniker på alla ställen??? Väntar fortfarande på att Microsoft-teknikern ska återkomma & hjälpa mig med det sista. Sedan blir det till att formatera hårddisken & ta bort en elak trojan. Sitter nu vid jobbdatorn istället & låter min bloggdator vara... Nästa gång (som om det redan hade hänt... Not!) jag vinner på Triss, ska jag köpa en Mac, först av allt! Då slipper jag trojaner & virus!!
 
Eftersom jag inte har tillgång till min vanliga dator med alla bilder & inspiration, fick jag leta efter nya härliga färgglada bilder på Pinterest. Jag hade en tanke från början att ha en rosa ytterdörr. Men fegade ur & furudörren målades vit istället. Nu när jag ser dessa bilder, undrar jag om vi inte var för fega ändå?! Coolt & annorlunda! Har nog inte sett en rosa dörr i Sverige. Blir allt lite sugen, men tror inte jag får med mig familjen på detta. Det är nog med rosa ändå i hemmet ;-)!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna kommer från Pinterest - Colour.
 
 

Kommentarer:

1 Susanne :

Fy för telefonkö!
Åh, man ska inte fega! Jag ville ha en röd ytterdörr men lät mig övertalas av sambon och nu sitter där en vanlig intetsägande vit dörr. Och du, tusan vad coolt det hade varit med en rosa dörr! Och om ni nu har rosa i hemmet så passar det väl ypperligt med en ytterdörr i samma färg. Åh, den första bilden gillar jag speciellt. Snygg nyans!
Jag tycker du ska fixa dörren i hemlighet. Det är ju inte ens säkert att de andra märker något. ;) :P

Svar: Jag håller med, färgen på första dörren är läckrast! Kanske får köra bort man & barn några dagar & måla dörren rosa.... Hahaha. Tack för tipset ;-)!
Dahlarna

2 Anna:

Usch och fy för telefonköer!
Jag har nog heller aldrig sett en rosa dörr i Sverige men riktigt fin var det! Å måla om kan man ju alltid om det inte blir bra! Kramen!

Kommentera här: