Balkongen är sommarinredd

Idag skulle jag ha tillbringat dagen vid sidan av fotbollsplanen, men planerna blev ändrade då lilleman behövde vara hemma & sova ut, utemöblerna skulle komma & datasupporten skulle höra av sig. Synd att bara ha en sak i taget att tänka på... ;-)! Jag har hunnit med massor idag. Härligt! Igår kväll blev balkongen sommarinredd. Älskar att sitta här & blicka ut över hela Norrköping.
 
 
 
Den gröna Roxö-soffan har fått styra accentfärgen på balkongen. Önskar att det fanns en cerise dyna till detta istället, men tyvärr inte. Hoppas Ikea fixar det till nästa år...
 
 
 
Acapulcostolen är ny för säsongen. Blir perfekt här som ytterligare en sittplats. Nu kan hela familjen samlas.
 
 
 
Naturligtvis är det lite saker från Cult Design & Eva Solo på min balkong. Favoriterna kan man ju inte vara utan ;-)! Club-glaset var nytt förra säsongen hemma hos Dahlarna & är från Sagaform.
 
 
 
En favorit hos mig - hundkex! Här i den fina Prisma Butelj Vasen från Cult Design.
 
 
 
 
 
 
 
Rosa pelargoner är på väg snart hoppas jag. De har övervintrat i vårt förråd utan någon som helst tillsyn. Nu börjar de ta sig!!
 
 

Kommentarer:

1 Helen:

Ser riktigt mysigt ut. Hoppas på sol och värme nu.

Svar: Mysigt är det! Nu kommer värmen & solen!! :-)
Dahlarna

2 Proforma - Irene:

Så mysigt det ser ut! Gott med tak över också! Och jag tycker det är riktigt fint med det gröna, är ju själv så långt från rosa som det bara går... hehe! ;)
Trevlig helg på dig!
Kram

Svar: Ja, det kanske är bra med lite annat än rosa...Hahaha! Regnar det inte i sidled, så är det supermysigt att sitta här när det regnar. Kram
Dahlarna

3 Anna:

Tycker att du har'et såååå fint med det gröna på balkongen! Vill oxå ha utsikt, men får väl bjuda in mig till någon i närheten.
Du får välja ceriserosa någon annanstans som exempelvis dynor till utemöblerna;-) kram

Svar: Välkommen :-)!!!!
Dahlarna

4 pysseliten:

så hilma fint :) Härligt med ledighet kan jag tänka mig jag har 14 dar kvar att jobba sen så är det semester .Ha en bra helg

Svar: Tack! Underbart med sommarlov! Snart är det dags för dig också!!
Dahlarna

5 pysseliten:

mena himla fint ;)

6 Anna:

Hej nu är det dags att göra sig till känna då jag har smygläst alldeles för länge :P

Du har verkligen känsla för design och en riktigt inspirerande blogg! Balkongen ser supermysig ut!

/Anna

Svar: Åh Tack Anna!! Vad glad jag blir för dina fina ord!! Härligt när " smygläsare" ger sig tillkänna ;-)!! Jag behöver också bli bättre på att lämna kommentarer hos andra. /Viktoria
Dahlarna

7 Designtjejen/Emmelie:

Vad fint det blev!
Kramar

Svar: Tack! Kram tillbaka!!
Dahlarna

8 Lina:

Vilken mysig balkong! Stolen är ju jättesnygg. Var har du köpt bordet bredvid soffan? Jag är på jakt efter ett sådant!

Svar: Tack! Bordet är från Ikea - Roxö. Just denna variant som är brickorbord finns inte kvar nu, men ett liknande finns. Det var dessutom på rean när jag var på Ikea förra veckan!!
Dahlarna

Kommentera här: