Köksdrömmar

Stora köksdrömmar har jag, men de får tyvärr ligga på hyllan ett tag till... Så tills lottovinsten slår in, är mina köksdrömmar av lite mindre mått. Favoriter i köket här hemma är definitivt mina svarta Steltonknivar! Fantastiskt bra. En Eva Solo karaff med vatten står alltid på köksbordet, tillsammans med Peugeot salt- & pepparkvarnar.

Det finns många många snygga produkter som borde ;-) flytta in i vårt hem! Här kommer favoriterna från Eva Solo.



Tänk att en diskborse kan vara snygg... Denna är ju vrålsnygg. Diskningen skulle ju bli till en njutning! För att underlätta diskning av glas på fot är ju diskstativet för vinglas ett måste. Matförberedelsena skulle bli så mycket trevligare med snygga skärbrädor & coolt durkslag. Tiden behöver ju även de fungera. Vår timer lever ett litet eget liv, så en ny sådan behövs verkligen. Eftersom jag saknar gröna fingrar, behöver jag all hjälp för att hålla växterna vid liv. Tuffa vattenkannan hjälper säkert till med det!



Svarta grytunderlägg & glasunderlägg i silikon med metalldetalj! Jag har med matlådor till jobbet varje dag. Supertråkigt... Tänk att få förgylla med en snygg lunchlåda. Den är tillverkad i plast, silikon & rostfritt stål samt klarar maskindisk. En nyhet för våren är neoprenfodral med cerise dragkedja. Som gjord för mig! Vi har redan två karaffer, men ett nytt svart fodral med rosa dragkedja skulle vara perfekt.

Kollagen är gjorda av mig, med bilder från Eva Solo, Danskdesign.nu samt butikatmosfär.


Kommentarer:

1 expository essays:

There are really stylish and great detailf for kitchen in appropriate style!

Kommentera här: