City Art Collection

Tänk om man hade obegränsat med väggar att fylla med snygga tapeter, läckra fototapeter eller coola & fina posters. Häromdagen visade jag underbara posters med budskap. Här kommer nu posters med storstäder - City Art Collection. Alltid snyggt & alltid kul med kartor & minnen från sina resor. En karta kan även få en att drömma sig bort & längta till nya ställen eller återuppliva minnen. Dessa posters kommer från I Love Design. Hos dem finns alldeles för många snygga posters... Jag har en underbar stor poster från dem - kolla här!






Tänk att Manhattan är så himla snyggt som karta!! Love!












Bilderna kommer från I Love Design.


Kommentarer:

1 Kristina:

Åååh vilka underbara posters, helt min stil... det här måste jag komma ihåg nu när jag håller på att inreda min nya lägenhet.

2 Sara:

Jättefina verkligen! En sån skulle jag definitivt kunna tänka mig hemma!

3 Caroline:

Tack snalla for dina fina ord om mia "City Art" tavlor!

Halsningar

Caroline / I Love Design

Kommentera här: