Stjärnor av melon!

Jag fick mersmak av att göra utstick ur en vattenmelon. I vårt hem finns det enormt många pepparkaksformar, men när jag skulle hitta små formar så fanns det mest fordon & juliga saker. Tror minsann att jag måste utöka samlingen med fler neutrala (för årstider) utsticksformar. Nästa gång kommer jag även att köpa några olika meloner, för att få en mix av olika färger & smaker. Här ser ni stjärnan, som jag använde att pryda glas för att få dem lite roligare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anna:

Finfint!

2 Anna:

Stjärnorna blev minst lika fina och jag blev väldigt sugen på melon just nu ;-) KRAMISAR

3 Tess:

Åh, så fint! Vilken fiffig idé! :) Kram

4 Coquina:

Vilken bra idé, blir ju superfint =)

5 Coquina:

Glömde säga att du gärna får kika in på min matblogg och tävla i min nya Ib Laursen-tävling =)

6 Amanda:

Grymt coolt, ska testa någon dag! :)

7 Theres:

Snyggt och enkelt :)

8 Mimmi:

Kul idé, det har jag aldrig tänkt på att man kan ta ur figurer ur melon! :)

Kommentera här: