Gör eget bubbel i färgad flaska

I mitt hem är det mest vitt & svart som bas & sedan har jag accentfärger för att göra det hemtrevligt & få in saker som jag & min familj mår bra av. Ja, några av sakerna kanske delar av familjen tycker är lite onödiga ;-). Typ alla ljuslyktor & ljusstakar samt att det är mycket kuddar. Men när ljusen väl är tända & vi tittar på film i soffan, så uppskattas både kuddarna & ljusen... Accentfärgerna ändras med jämna mellanrum, men finns i alla rum. Färgen som oftast finns någonstans är rosa. Om någon nu har missat att det är min favvofärg!? En nyhet från Aga är att man nu kan se till att matcha även flaskan till bubbelvattnet. Vi har en Aqvia som står på köksbänken & till den kan man köpa färgade flaskor. De finns i färgerna Pastel Pink, Lime Green, Pale Blue & Feather Grey. Den rosa hamnar på önskelistan såklart! Det ser verkligen läckert & fräscht ut. I like!














Bilderna kommer från Aqvia & danskdesign.


Kommentarer:

1 Gabriel:

Grym blogg.. Fint inlägg och grymt fina flaskor i olika färger.. Gillar din stil trots att den är trärtemot min.. Ler.. Jag skriver själv om inredning.. Nyfunnet intresse och som ensamstående pappa så är det ett under att man ens har en stil hemma.. Ler.. Kika in på mitt senaste inlägg om min Lexington Beach House stil i hemmet.. Inte dåligt av en ensamstående pappa och kille va.. Ler.. Kram Pappa Gabriel..

2 Carina - inspirera:

Vilka snyggingar! Underar om de finns till Soda Streamern också...

Kramen.

Kommentera här: