Esprit finns hos Hemtex i höst!

Nu är jag hemma igen efter en otroligt bra dag på Formex. Mycket nätverkande & härliga möten med bloggkollegor, designers, företagare & duktiga inredningspersoner. Kameran är fulladdad med foton, hjärnan är fullmatad med inspirationsnyheter & dagen har varit fulländad från början till slut! Det kommer att komma fler inlägg från Formex framöver.

En nyhet är att Hemtex kommer att börja sälja Esprit hemtextil från & med oktober. Kul att äntligen kunna få tag i detta varumärke enkelt på svensk mark. I ett första skede kommer det att var handdukar & lakan. Sedan får framtiden utvisa om det kommer in andra Espritprodukter hos Hexmtex. Jag ser fram emot detta samarbete!

















Kommentarer:

1 Carina - inspirera:

Så ljuvligt! Måste klämmas på lite...

Kramen.

Ha en riktig trevlig FORMEX-tripp ;)

Kramen.

2 Malin:

Kul! Jag vill också. :-) Hemtex kör hårt. Läste precis att de ska samarbeta med Design House Stockholm också. Lovande.



Ha en fin helg!!

3 Jenny:

Oj, det visste jag inte! Spännande, det ser jag också framemot. Låter som Formex var bra i helgen, jag hoppas vi ses där i Januari, då hoppas jag jag kan göra ett besök också=)



Ha en fin kväll,

Kram Jenny

Kommentera här: