Fina saker som har flyttat hit...

Vi fick så många fina saker när vi fyllde 40! Eftersom mannen & jag bara fyller med en veckas mellanrum, så firar vi dubbelt! Resan till Dubai var vårt eget firande! Det var en underbar resa på alla sätt. Fina blommor såg ni i förra inlägget & här kommer några av de fina presenterna som jag fick & som vi fick tillsammans. Upplevelser, hotellnatt med matupplevelse i Stockholm, rosa Adidas skor & tröja, VÅGA armband, Desigual sjal, Stelton knivar, Eva Solo termos, Styline vattenkokare, böcker, champagneglas.... Jag som älskar paket, var ju i sjunde himlen :-)! Man kan väl aldrig bli för gammal för att älska paket??!! Eller?!













Nu har ni chansen att också få en fantastisk present - ett frukostset med Filippa K's nyheter! Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingen. Lycka till!




Kommentarer:

1 Åse - Interiörguiden:

Vilka fantastiska presenter! De där knivarna skulle jag också vilja ha.

2 Proforma - Irene:

Jisses vad fina presenter! Nej, man blir aldrig för gammal för paket! Verkligen kul att bli så firad!

Inte visste jag att fylla 40 var så stort, hur blir det då när du fyller 50... ;)

Kram

Kommentera här: