Sovrumsinspiration

En grå dag som denna & med gegga som kommer fram under snön, så känns det skönt att drömma sig bort med helt andra saker än vädret ute. En lägenhet ritades av arkitekten Neave Brown för Coen!, men det var framför allt sovrumsdelen som jag fastnade för. Istället för sänggavel är det en fondtapet. Jag skulle gärna ha en sådan vägg med något eget foto förstorat på en fototapet. Läckert med väggtest utmed en hel vägg. Jag gillar också den låga bänken som är vid ändan på sängen. Vet inte om jag skulle våga ha en orkidée där, men det ser snyggt ut vid fotografering. Härligt att sätta fötterna på en fäll när man stiger upp. Det ska jag nog anamma på än gång här hemma!









Bilderna kommer från Freshome.


Tre dagar kvar på tävlingen här på bloggen! I samarbete med Uttaget.se har ni nu chansen att vinna fina bordslampan Tassel från Globen. Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen. Lycka till!



 

Kommentarer:

1 Hanna - Whiterainbow:

Vilket snyggt sovrum :)

Kommentera här: