Palisades House

Palisades House ligger i Los Angeles & har en fantastisk uteplats & altan. Jag drömmer sååå om en egen altan & då drömmer jag mig bort lite extra på hus som har snygga lösningar & häftiga detaljer. Detta hus är designat av Studio Shift Architects.



Snygga design & snygga lösningar när man har en sluttande tomt!






Läckert att ha både en stor balkong/takterass & en stor altan!









Riktigt snyggt staket & trappa! Jag tänker nog oftast trätrappa när det ska vara utomhus. Men betongtrappa eller i allafall några steg är ju riktigt läckert!





Härligt med en så stor öppning ut på balkongen/takterassen. Vardagsrummet blir nästan som ett uterum då!



I detta vardagsrum skulle jag gärna sitta lite ruggiga höstkvällar, med brasan tänd & ändå så nära ut till naturen.


Bilder från Studio Shift & inspiration från Design Milk.


Kommentarer:

1 Lollo:

Oj vad Snyggt!

2 Carina - inspirera:

Vilka härliga ytor...jag hoppas också på en altan till sommaren!

Kramen.

3 Proforma - Irene:

Riktigt snyggt, blir sugen att ändra lite på vår altan! En undran... varför har ni ingen altan?

Kram

Kommentera här: