Hjärtan & bokstäver vid dörren

Vår hall har ingen bra "dörrmattelösning". Vi har letat efter dörrmattan med stort D, som ska vara snygg, lagom stor & praktisk. När jag besökte Formex i januari såg jag den! Alltså dörrmattan med stort D! Tyvärr fick jag inte fotografera själv i Dixie's monter, så därför kan jag inte visa egna bilder. Det är en gummimatta som finns i två storlekar (75 x 45 cm samt 90 x 60 cm) & i två olika mönster (Hjärtlig eller Hello etc.). Tjocklek är 0,8-1,5 cm.









Dessa två dörrmattor är av modellen större. De mindre varianterna av både Hjärtlig samt Hello etc. har samma mönster, men ändå lite annorlunda. Jag älskar ju bokstäver, men den med hjärtan är mattan som jag verkligen fastnade för.



Alla bilder kommer från Dixie.


Just nu pågår en tävling här på bloggen i samarbete med Denny's Home. Ni kan vinna den kanonfina termoskannan i rostfritt från Eva Solo. Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen!





Kommentarer:

1 House of Jammi - blogg och webshop:

Jag gillade "Today's the day" - vilket bra budskap att ta med sig var gång man går hemifrån.

2 Carina - inspirera:

Riktiga godingar! Gummimattan med hjärtan skulle passa här hemma...

Kramen.

3 Designtjejen/Emmelie:

Hejsan!

Hur har du det?? Jätte fina och lite orginella. Den med hjärtan gillade jag.

Hoppas att allt är bra!

Kramar

Kommentera här: