Äntligen är vi två...

Jag vet inte vad det är som gör att det är en högre mysstämpel på att två dricker kaffe, istället för att en dricker te & en kaffe. Flera jag har pratat med har sagt samma sak, men så här är det bara!! Så äntligen har min man börjat dricka det. Ja, inte svart kaffe men väl Caffe Latte. Alltid en början! Nu på sommarlovet blir det många kaffestunder ute på vår altan & vår Tassimo T20 går varm numera. Latte Macchiato är favoriten för mannen, men även cappuccino går hem. Själv föredrar jag Gevalia orginal med en skvätt mjölk.






Latte Macchiato börjar tillverkas!










Här & här har jag skrivit om Tassimo tidigare!


Kommentarer:

1 House of Jammi - blogg och webshop:

Jag drack också bara te fram tills vi köpte kaffemaskin för några år sedan. Jag tyckte det var helt onödigt med kaffemaskin, men oj vad jag har fått ta tillbaka den kommentaren. En god latte är verkligen en njutning.

Kommentera här: