GOTT NYTT 2012!!

Ännu ett år är till ända! Vart tar tiden vägen? Ikväll firar vi årsskiftet hos goda vänner! Det ska bli riktigt mysigt att ses. Denna höst har gått i 180 & det har inte funnits mycket tid eller ork att träffa vänner i den grad vi har önskat. Det ska bli mer av det 2012!

En summering av 2011 är på sin plats. Det har varit ett år med många jämna födelsedagar & många resor. Stora sonen fyllde 10 år, svärmor fyllde 70 år, min mamma fyllde 65 år samt mannen & jag fyllde 40 år! Många kalas & mycket firande! Året har innehållit många resor, där höjdpunkten var resan till Dubai i oktober/november då mannen fyllde 40 år! Det var en riktigt häftig & lyxig upplevelse. Har även hunnit med en resa i en vecka till Kreta, en vecka i Blanes i Spanien & besök i fina staden Barcelona, en trip med jobbet till Riga samt en härlig avslutning på året med att fira en snöig jul i Trysil.

Det största inredningsmässigt är såklart vår nya altan! Efter 10 års önskningar blev den äntligen av. Stor lycka & vi har njutit enormt av den hela sommaren. En hel del inredningsprodukter har flyttat in i vårt hem under året. Den största är nya sängen, som jag är så nöjd med. Är så glad att furusängen med tillhörande sängbord äntligen är väck!! Jag har även hunnit med att besöka två Formexmässor, där jag i januari träffade Maria Montazami! Naturligtvis är träffarna med alla fina bloggkollegor också oerhört värdefulla & trevliga. Ett roligt uppdrag jag fick via bloggen, var att vara jury i Julskyltningstävlingen i Gamla stan i Norrköping. Dahlarna blev även omnämnd i tidningen Nollelva med en egen liten fin artikel. Dahlarna Blogg finns nu på en egen sida på Facebook! Där finns även lite annat än det som finns på bloggen. Varmt välkomna att "Gilla" Dahlarna Blogg.

TACK alla ni fantastiska läsare som återkommer dag efter dag & vecka efter vecka! Besökssiffrorna stiger & jag är oerhört tacksam för att ni uppskattar min blogg. Tack för alla snälla & härliga mail jag får om bloggen! Det värmer otroligt mycket! Att få kommentarer till ett inlägg på bloggen är jättekul, så fortsätt gärna skriva en rad eller två :-)!

Jag vill även tacka alla företag som har varit med & anordnat fantastiska tävlingar & andra samarbeten här på bloggen.




Kommentarer:

1 Åse - Interiörguiden:

Gott nytt år Viktoria!

2 Annellisaa:

Har du läst om dom stackars barnen ifrån Filipstad? Det är en historia alla borde veta, läs mitt inlägg "Gör vad du vill, bara du känner rätt människor!" och skriv ner dina tankar. Tack för din tid.

3 Helene Langborg:

Så kul med alla bloggars sammanfattningar.



Man kommer oftast ihåg det mesta som man läser om, det är ju kul, när man börjar känna sig gammal o virrig ;-)



Kram Helene

4 Kajsa:

Oj vilket händelserikt år! Vad många resor, Räknar ihop det till hela fem till utlandet!!! Härligt att kunna resa så mycket.

Kul med nya altanen också. Den är verkligen jättefin!!

Gott Nytt 2012 till dig också,

Kommentera här: