Julklappstips - Fotobok

Sedan digitalkameran kom in i min värld har jag varit otroligt dålig på att framkalla foton. Barnen älskar att bläddra i de få album som finns sedan de föddes. Så detta är ett dåligt samvete jag har. Jag har dock gjort några fotoböcker från våra resor, vilket är oerhört kul & dessutom snyggt i bokhyllan. Just nu håller jag på att komponera ett från sommarens semester. Bättre sent än aldrig...

Nu har jag fått ett oerhört bra erbjudande till er läsare hos Jalbum.net, som ger er hela 20 procent rabatt på en fotobok. Använd koden: dahlarna när du beställer, så registreras 20% rabatt. Denna kod kommer att vara möjlig att använda fram till den 15 december. Ett perfekt julklappstips att ge bort en fin fotobok! Eller så gör du ett kärt minne till dig själv. Oavsett vilket, så lär det bli uppskattat.

Logga in på Jalbum.net och gör ett webb-album här: 
http://jalbum.net/create/photo-album/.




Kommentarer:

1 Anneli:

Kul att du är med och tävlar hos mig!

Lycka till och ha en trevlig kväll :)

2 Bokmalen:

Det låter ju som ett trevligt erbjudande! Ska ta å kolla hur dom ser ut...

Kramen, Maria

3 Julia:

åh, det står att koden har gått ut även fast det inte är den femtonde än :(

Kommentera här: